Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Når man er gravid for andre gang, har man krav på like mye oppfølging hos lege/jordmor? Jeg er ikke gravid med nr 2 ennå Bare lurer. Anonymous poster hash: e50fd...931
MrsMilla Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Normalt sett er det vel tenkt litt mindre kontroller, men det har også med ditt behov å gjøre. Du får de kontrollene du har behov for uansett om det er ditt første eller tiende :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Tror det varierer fra kommune til kommune. Men mange steder tror jeg ikke man får like mye oppfølging som i første svangerskap. I andre svangerskap hadde jeg første kontroll i uke 10, så ordinær ul i uke 19. Andre svangerskapskontroll i uke 20. deretter hver 4. uke. (det var forøvrig hyppigere enn i første, men da bodde jeg i en annen kommune.) Anonymous poster hash: 9861d...5c0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Nå når jeg tenkte meg om så sa de når jeg var gravid at førstegangsfødende her har bare en ekstra kontroll hos jordmor i uke 16 Håper at det ikke blir mindre i fremtiden, syntes at det var veldig godt å gå til jordmora pga tanker og sånt. Ikke noe alvorlig. TS Anonymous poster hash: e50fd...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå