Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Min fjortis har alltid hatt en tendens til å spørre om "ekle" ting når vi kjører bil...mistenker det er fordi jeg ikke kan springe å gjemme meg på do.. Det har vært spørsmål om kjærestegreier, drikking og analsex mellom menn Jeg har prøvd å være åpen og alltid svart på det han har spurt om, men med en humoristisk vri, kleint nok som det er Her om dagen måtte jeg hente fjortisen..og snart var bilen var i fart og med få avkjøringsmuligheter. - Mamma? I dag har vi vært hos helsesøster. - Javel.. - Timen handlet om runking! - Åja.. - Vi lærte at det var veldig sunt og man måtte gjerne gjøre det mange ganger. Helsesøster som sa det! - Jeg snakket med læreren din i dag! Han sa.. - Helsesøster sa runking var viktig for det voksne sexlivet. - Snakket med læreren din sa jeg, ringte han før jeg dro på jobb! - La meg snakke ferdig!! - Javel.. - Så nå skal jeg runke ofte framover! - Bare så du vet det! Det er sunt! - ... - Er du ikke enig mamma?? - ....Mamma?? - JAAAAADAAAAA!! Jeg som trodde kleine samtaler kom med jenter om mens og prevensjon Såå...neste gang skal jeg si at han bare kan henvende seg til en voksen, for jeg er ikke voksen nok til å håndtere slike spørsmål iallefall Anonymous poster hash: 3db99...c76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Stakkars gutt som ikke blir møtt på så viktige ting. Anonymous poster hash: 83ac5...eb5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Ha-ha! Tror jeg ville tatt samtalen om hvilke temaer som er greit å snakke om privat (han gjør jo for såvidt det da ). Og så ville jeg tatt samtalen om at noen ting holder man privat når man gjør det... så slipper du i hvert fall å få høre i fremtiden om hver gang han har runket Anonymous poster hash: 33619...0ef
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Stakkars gutt som ikke blir møtt på så viktige ting. Anonymous poster hash: 83ac5...eb5 Signerer. Utrolig flott å ha en så åpen gutt du faktisk kan lære mye til. Viktig å utnytte åpenheten. Lære han om prevensjon f.eks. Så slipper du kanskje å bli bestemor før han er myndig Ta det på alvor neste gang du Anonymous poster hash: eec24...ea9
Papegøyeblomst Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Eh, var det så mye å bli satt ut av? "Bare runk i vei du gutten min, men gjør det når du er alene, og tørk opp etter deg og vask hendene etterpå..."
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Skjønner ikke helt problemet med dette altså.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Blir nok mange våte sokker å plukke opp fremover da Har forresten hørt at pølseklyper funker godt til å plukke de opp med....
♥Nemi♥ Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Be han om å ha våtservietter på rommet! :-) Hærlig at han er så åpen.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Hahaha! Jeg hadde også en periode i den alderen der jeg tok opp ting som plaget meg når vi kjørte lengre strekninger med bil...men for meg handlet det faktisk mer om at JEG ikke kunne rømme fra samtalen
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Jeg synes jo det er greit at han er åpen om mye, jeg har vel vært med på å gjøre ham slik. Men grensa har på en måte blitt nådd.. trodde han stoppet med analsex jeg da.. hvem snakker med moren sin om slikt?? Kan jo ikke bli mer åpenhet enn dette. A bit too much HI Anonymous poster hash: 3db99...c76
Klønemor Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Ååååå, jeg vil bare si : Heldige deg, og heldige sønnen din som kan være så åpen mot mammen sin Det er akkurat et slikt forhold jeg vil ha til mine barn, og ber og håper på det hver eneste dag Men ser jo godt at du blir utilpass ja Men du får prise deg lykkelig for å ha et slikt fantastisk forhold til barna dine!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Ååååå, jeg vil bare si : Heldige deg, og heldige sønnen din som kan være så åpen mot mammen sin Det er akkurat et slikt forhold jeg vil ha til mine barn, og ber og håper på det hver eneste dag Men ser jo godt at du blir utilpass ja Men du får prise deg lykkelig for å ha et slikt fantastisk forhold til barna dine! Jeg tror nok at du må jobbe litt med empatien din før du kan håpe på å få så åpne og trygge barn (ref druknetråden). Anonymous poster hash: f66c2...58e
Klønemor Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 Ååååå, jeg vil bare si : Heldige deg, og heldige sønnen din som kan være så åpen mot mammen sin Det er akkurat et slikt forhold jeg vil ha til mine barn, og ber og håper på det hver eneste dag Men ser jo godt at du blir utilpass ja Men du får prise deg lykkelig for å ha et slikt fantastisk forhold til barna dine! Jeg tror nok at du må jobbe litt med empatien din før du kan håpe på å få så åpne og trygge barn (ref druknetråden). Anonymous poster hash: f66c2...58e Det er tydelig at du ikke helt har fått med deg alt. Det du tror om meg, er så langt ifra virkeligheten. Og spar deg for kommentarer som absolutt ikke handler om tema. Og du, jeg er rimelig sikker på at mine barn vokser opp med empati og forståelse, det er ingenting som er viktigere enn det for oss.
Fero Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Får håpe han er mer ryddig enn han karen som la igjen runkepapir over hele kontoret sitt Kanskje synes han og kompisene det er morsomt å se hvem som tør å spørre mor eller far om diverse ting og tang av seksuell art. Det høres jo litt ut som om han gjør det for moro skyld også. Men fint at han tør å være direkte i alle fall. Du får bare jobbe litt med å la flauheten ligge. Det er jo helt naturlig å være interessert i sex og det som hører med.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Mulig han prøver å teste meg ja... Han lurte på om jeg visste hvilken dag det var i dag(biff og BJ) og om jeg hadde tenkt å feire Opprettholdt en ro i dag ihvertfall, ble ikke flau. Jeg er ikke noen beskjeden jente sånn sett, men likevel er det ekkelt med egne barn. Snakker ikke grovt foran barna foruten ved akutt banning HI Anonymous poster hash: 3db99...c76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Høres ut som om han synes det er gøy å gjøre deg flau Høres ut som om dere har et kjempefint forhold. Håper jeg klarer å skape like mye åpenhet mellom meg og min sønn Anonymous poster hash: f88af...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå