Gå til innhold

Sjokkert over hva en venninne sa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kaffebesøk hos en god venninne i ettermiddag.

Mens vi satt der kom biff og blowjob dagen opp og jeg spurte på kødd om hun hadde tenkt å gi han b&b. Fikk da til svar "nei, han klarer ikke gi meg barn, så gidder ikke gi han noe" også lo hun!

Ble helt satt ut av hva hun sa, mannen hennes ble så lei seg og sint at han gikk.

Like etter dro vi å pga stemninga ble ganske ekkel etter det. Sitter hjemme nå og er enda sjokkert og vet ikke helt hvordan jeg kommer til å oppføre meg neste gang jeg møter de.

Er vel ikke normalt å si sånt til mannen? Fikk så vondt i meg for syns ingen fortjener å få noe så stygt slengt i trynet.

Hva ville dere gjort og sagt i en sånn situasjon?

Anonymous poster hash: 84018...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var dårlig gjort av venninnen din.

Sliter de med å få barn ?

Skrevet

Huff, det var dårlig gjort av venninnen din.

Sliter de med å få barn ?

De gjør visst det. Ikke hørt noe om det før idag, så kanskje også derfor jeg er så satt ut, siden vi fikk vite det på den måten.

Skrevet

Sa hun det mens mannen hørte på? En ting hadde vært dersom det bare hadde vært dere to, venninnesnakk kan jo fort bli litt drøyt, og vanligvis er det jo underforstått at man ikke mener det. Men hvis han var til stede... Skjønner godt at du dro! Så ydmykende for mannen hennes, og så jævlig slemt, rett og slett! Hvis de sliter med å få barn og det er hans "skyld", så har han det vel vondt nok med det fra før. Totalt usmakelig oppførsel!

Anonymous poster hash: 57c1c...c2d
Skrevet

Jeg håper at jeg hadde blitt så fly forbanna at jeg hadde lekset opp for venninnen mens mannen var tilstede.

Mannen fortjener en dame som behandler ham med respekt, ikke en slik drittkjerring som det din venninne er i øyeblikket.

Din venninne har sikkert mye vanskelige følelser ift det at de ikke får barn, men det gir henne ingen rett til å såre mannen slik og nærmest gjøre narr av ham foran andre mennesker.

Jeg ville faktisk hatt store problemer med å være venninne med ei som behandlet mannen sin slik din venninne gjorde. Og jeg ville trolig kontaktet mannen hennes og fortalt ham hva jeg mente om henne også.

Anonymous poster hash: 0be13...3b6
Skrevet

Det var ordentlig slemt av henne. Hun gikk inn for å såre og ydmyke mannen sin foran deg (og din mann?). Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men jeg håper at jeg hadde klart å si noe. Det er ofte vanskelig å komme på akkurat den riktige replikken i det riktige øyeblikket, så det er slett ikke sikkert.

Jeg tror jeg hadde drøyd lenge før neste kaffestund med henne...

Skrevet

Eh, ingen av mine venner hadde noen gang tatt opp et så kontroversielt tema som biff og blow job. Hadde det skjedd så kunne mye rart ha kommet ut etter som pandoras eske ble åpnet. Synd at venninnen din og mannen hennes ikke får barn. Håper de tenker alternativt.

Personlig hadde ikke jeg nevnt det mer og bare sett an hvordan neste besøk gikk.

Dumt å miste gode venner pga ting ble litt kleint i dag. Klemz til deg ; )

Anonymous poster hash: b7bba...ed4
Skrevet

Eh, ingen av mine venner hadde noen gang tatt opp et så kontroversielt tema som biff og blow job. Hadde det skjedd så kunne mye rart ha kommet ut etter som pandoras eske ble åpnet. Synd at venninnen din og mannen hennes ikke får barn. Håper de tenker alternativt.

Personlig hadde ikke jeg nevnt det mer og bare sett an hvordan neste besøk gikk.

Grunnen til det kom opp var pga vi så noe på fb, pluss vi har bestandig hatt ett sånt venninneforhold at vi har kunnet snakket om sånt.

Kommer nok ikke til å miste henne som venninne, men syns det var så ekkelt i dag at vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne neste gang.

Skrevet

Utrolig drøyt! Hadde mannen min sagt noe tilsvarende til meg da vi slet med å bli gravide, hadde jeg gått fra han.

Anonymous poster hash: bb908...bfd

Skrevet

Sa hun det mens mannen hørte på? En ting hadde vært dersom det bare hadde vært dere to, venninnesnakk kan jo fort bli litt drøyt, og vanligvis er det jo underforstått at man ikke mener det. Men hvis han var til stede... Skjønner godt at du dro! Så ydmykende for mannen hennes, og så jævlig slemt, rett og slett! Hvis de sliter med å få barn og det er hans "skyld", så har han det vel vondt nok med det fra før. Totalt usmakelig oppførsel!

Anonymous poster hash: 57c1c...c2d

Ja, både han og min mann var der. Tror hun merket at stemningen ble ekkel, men hun gikk ikke etter mannen for å si unnskyld.

Skrevet

Det var rett og slett ondskapsfullt. Psykisk mishandling er slett ikke bedre enn fysisk.

Skrevet

Grunnen til det kom opp var pga vi så noe på fb, pluss vi har bestandig hatt ett sånt venninneforhold at vi har kunnet snakket om sånt.

Kommer nok ikke til å miste henne som venninne, men syns det var så ekkelt i dag at vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne neste gang.

Hadde en venninne av meg dumpet ut med noe slikt så hadde jeg tekstet henne og sagt takk for i dag, glad i deg jeg : ). Da kommer det alltid en melding tilbake om at vedkommende angrer seg og lurer på om situasjonen ble klein. Nå vet jeg ikke hvordan du har det med din venninne men som uten forstående så tenker jeg la det være ikke bruk kvelden til å tenke på mannen hennes følelser. Hvis han er en mann som lar aggresjonen gå ut over venninnen din så forstår jeg, men hvis ikke så hadde jeg ikke tenkt på at han har lav sæd kvalitet. Bare ikke si det til flere dere kjenner det er jo litt sladder : ) Det ordner seg nok : ) 

Skrevet

Det var er slag langt under beltestedet. Skjønner godt at du ble litt satt ut av den kommentaren der. Stakkars mann, snakk om å bli tråkket på og ydmyket!

Skrevet

Jeg leser det du skriver som om venninnen din prøver å takle en veldig sårbar situasjon med humor, på en VELDIG dårlig måte vel og merke. Tror at, i stedet for å dømme oppførselen hennes, hadde jeg spurt henne engang vi var på tomannshånd litt ut om hvordan hun takler denne situasjonen. Hun er nok veldig lei seg, kanskje bitter, for at det ikke går veien i deres prosjekt baby og avreagerer på denne måten.

Ville for øvrig også sagt at hun ikke var spesielt hyggelig mot sin mann i samme slengen, og at det ble en ubehagelig situasjon av dette.

Anonymous poster hash: 60c8a...670
Skrevet

Stakkars mann, ille å bli ydmyket foran andre på den måten. Jeg hadde tatt meg en prat med venninnen alene og fortalt at det var en råtten måte å gjøre det på. Og så hadde jeg sagt at hvis hun trenger noen å dele sine følelser og tanker med stå stiller jeg gjerne opp for henne. Men å såre andre på den måten er ikke pent.

Skrevet

Sikkert et dårlig forsøk på å være morsom?

Skrevet

1. vi har ikke klart å få barn sammen uten hjelp, men vi var veldig på at vi kunne ikke få barn. Ikke hans feil, ikke min feil men oss som par... 

Skrevet

Hun hadde vel ikke helt tenkt over det hun sa? Stakkars mann.

Skrevet

Skal snakke med henne og si at jeg syns det var veldig dårlig gjort og sagt av henne, men at jeg er her om hun trenger noen å snakke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...