Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Tenker dere på at dere har ødelagt hele fordøyelsessystemet deres med denne operasjonen? At det aldri kan bli friskt igjen, og at man ikke vet hvordan kroppen takler dette på lang sikt? Anonymous poster hash: 00a82...01f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Nei, det tenker de nok ikke på. De har nok satt seg så grundig inn i hva de kan forvente at de ikke går rundt med sånne tanker. Anonymous poster hash: 88a7e...4b5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Tenker dere på at dere har ødelagt hele fordøyelsessystemet deres med denne operasjonen? At det aldri kan bli friskt igjen, og at man ikke vet hvordan kroppen takler dette på lang sikt? Anonymous poster hash: 00a82...01f Tenker du noen gang over at mennesker er forskjellige? Gjør ulike valg, har ulike verdier, bakgrunn etc Tror du ikke slankeopererte har fått veiledning, råd fra ekspertene? Anonymous poster hash: be98c...f1f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg var på kurs over 9 uker i forkant,der fikk jeg all informasjon jeg trengte...også det du nevner her.<br />Ja,tenkte på det før jeg tok valget mitt.Jeg lever nå helt normalt etter opr,har vært kjempe heldig.2,5 år siden opr,-65 kilo,nytt liv.<br /><br />Ps du kan faktisk opr tilbake til normalen igjen,men det er kunn spesiell tilfeller.<br /> Anonymous poster hash: 2de99...831
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Tenker dere på at dere har ødelagt hele fordøyelsessystemet deres med denne operasjonen? At det aldri kan bli friskt igjen, og at man ikke vet hvordan kroppen takler dette på lang sikt? Anonymous poster hash: 00a82...01f Det har jeg tenkt mye på også. Så derfor blir det ikke en slik opr på meg. Heller være tykk og frisk, enn å ødelegge magesekk og næringsopptaket og senvirkninger.. Og bare det å bli avhengig av vitamintilsnudd for resten av livet.... Huff. Ser forresten at flesteparten blir gradvis tynkere og tykkere igjen... Så nei til opr og ja til trim, grønnsaker og sunt kosthold. Hilsen ei på over 100kg, men som er frisk, aldri syk, spiser sunn, variert og næringsrik mat, men som desverre spiser for store posjoner, og ikke klarer å holde seg vekk fra snop på helg. Men livsstilsendringen er under omlegging. Og jeg skal få ned posjonsstørrelsene uten å fjerne magesekken. Anonymous poster hash: 22354...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå