Gå til innhold

kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg hadde ubeskyttet samleie 2 dager før forventer mens, jeg tenkte at det er langt over eggløsning, og burde være trygt.. var ubeskyttet første 5 min, før han tok på kondom( tåler p-piller dårlig, så bruker kondom) mensen kom som planlagt, men kun som blodtilblandet utgliding, og har stoppet liksom, kommer ikke for fullt som vanlig.. noen som har blitt gravid så nært mensen? Egget er der jo enda, men mente at jeg har hørt/lest at det kun er i enkelte dager det tar i mot sædceller, eller er det feil? Hadde ikke gjort meg noe å blitt gravid, tvert i mot, men skulle ikke begynne å prøve før til sommeren ..

Anonymous poster hash: 1ec15...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utgliding = utflod

Skrevet

Ja, du kan være gravid. Er til og med de som har blitt gravide mens de har hatt mensen, så ingenting er umulig...

Anonymous poster hash: d9aa7...6e2
Skrevet

Enkleste måten å finne ut det på er å ta en test!

Anonymous poster hash: b7821...a20

Skrevet

Får bare vente i spenning da :P

Skrevet

Mannen og jeg hadde ubeskyttet samleie 2 dager før forventer mens, jeg tenkte at det er langt over eggløsning, og burde være trygt.. var ubeskyttet første 5 min, før han tok på kondom( tåler p-piller dårlig, så bruker kondom) mensen kom som planlagt, men kun som blodtilblandet utgliding, og har stoppet liksom, kommer ikke for fullt som vanlig.. noen som har blitt gravid så nært mensen? Egget er der jo enda, men mente at jeg har hørt/lest at det kun er i enkelte dager det tar i mot sædceller, eller er det feil? Hadde ikke gjort meg noe å blitt gravid, tvert i mot, men skulle ikke begynne å prøve før til sommeren ..

Egget lever ca 24 timer etter at det er sluppet fra egglederen(dvs eggløsning, som normalt skjer ca 14 dager før mens) og det er kun da det kan befruktes.

Om du skulle ha eggløsning 2 dager før forventet mens må den ha vært forsinket (og mens ville også vært tilsvarende forsinket.)

Anonymous poster hash: d0dee...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...