Gå til innhold

Dette må da være toppen av dumhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en ny praktikant på jobben og hun begynner å både irritere og bekymre oss. Hun virker ikke helt "på nett".

I dag tok det hun gjorde virkelig kaka. Jeg ba henne om å lage 5 kopier av en cd med filer som skulle sendes kunder. Heldigvis ba jeg henne ikke sende dem direkte til kundene men levere kopiene til meg. For det hun gjorde var å legge cd plata i kopimaskinen for å ta papirkopi... 5 ark med bilde av cden leverte hun meg. Jeg ble så paff. For hun tulla ikke engang. Går det virkelig an?

Andre med liknede opplevelser?

Anonymous poster hash: cee65...0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha-ha-ha! :D

Anonymous poster hash: 6930e...dfe
Skrevet

Ha ha ha :D Å nei, stakkars dame. Hun virker jo helt lost. Fnis :D

Anonymous poster hash: 2c31b...f3a
Skrevet

Hahaha!

En liknende historie (en slektning av henne, kanskje?): Jeg ventet på en faks en gang (en god stund før e-postens tid...) og da den ikke kom måtte jeg ringe og etterlyse den. Personen som svarte fortalte meg at den kunne han dessverre ikke fakse til meg, for han trengte arket selv (!). Etter at jeg lovet å fakse arket tilbake igjen om det skulle forsvinne for ham fikk jeg endelig faksen min....

Anonymous poster hash: 0832b...d73

Skrevet

Hahaha!

En liknende historie (en slektning av henne, kanskje?): Jeg ventet på en faks en gang (en god stund før e-postens tid...) og da den ikke kom måtte jeg ringe og etterlyse den. Personen som svarte fortalte meg at den kunne han dessverre ikke fakse til meg, for han trengte arket selv (!). Etter at jeg lovet å fakse arket tilbake igjen om det skulle forsvinne for ham fikk jeg endelig faksen min....Anonymous poster hash: 0832b...d73

Haha, uff stakar mann.

Anonymous poster hash: cee65...0b9

Skrevet

Haha, den var god!

Vi fikk ny avd leder for ett par år siden, han hadde papirene (autorisert regnskapsfører) i orden og hadde jobbet mye innenfor bransjen før.

Han nikket å sa ja, under opplæringen og gav utrykk for at han kunne alt, men alt han gjor ble feil... En dag viste jeg han en veldig enkel ting på nytt, når vi var ferdige ba jeg han printe det ut. Så viste det seg at han ikke visste hvordan man printer... Hihi....

Anonymous poster hash: 9d427...a26

Skrevet

En elektrikerlærling fikk beskjed om å hente skjøteledningen til brødristeren i kantina.

Han var veldig fornøyd da han kom tilbake med ledningen. Problemet var bare at i stedet for å ta ut støpselet til skjøteledningen, hadde han klippet av ledningen til brødristeren og tatt den med.

Anonymous poster hash: 2061d...c29

Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Hahaha!

En liknende historie (en slektning av henne, kanskje?): Jeg ventet på en faks en gang (en god stund før e-postens tid...) og da den ikke kom måtte jeg ringe og etterlyse den. Personen som svarte fortalte meg at den kunne han dessverre ikke fakse til meg, for han trengte arket selv (!). Etter at jeg lovet å fakse arket tilbake igjen om det skulle forsvinne for ham fikk jeg endelig faksen min....Anonymous poster hash: 0832b...d73

hohoho :D
Skrevet

Vi har faktisk også hatt en sånn praktikant.. helt hinsides hva hun kunne finne på. God utdannelse og supre papirer, men helt bortkommen. Tør ikke ta konkrete historier i tilfelle noen kjenner henne igjen, men det var litt i samme gate som HI sin.

Anonymous poster hash: 2ad1e...d53

Skrevet

Det ble ansatt en person på en tidligere jobb jeg hadde. Snart 12 år sida.. Han skulle ha ansvar for våre IKT-produkter og IT-ansvarlig. Da han kom til en kollega å spurte om han kunne vise han hvordan man satt inn en diskett begynte jeg å lure………..

Skrevet

Min mann sendte et bilde av barna våre til sin mor på MMS, som jeg hadde tenkt å ramme inn og gi den til gave. Jeg sa til henne senere at det var dumt han sendte det og da svarte hun at hun kunne jo bare sende der tilbake til oss (på MMS)

Anonymous poster hash: 8da77...21a

Skrevet

En sykepleierstudent som hadde vært i praksis på avdelingen før meg hadde blitt spurt om å ta en urinprøve fra en pasient. Hun hadde da tatt prøven fra toalettskålen etter at pasienten hadde tisset i toalettet!

Ganske flau den altså!

Anonymous poster hash: 03d2b...075

Skrevet

Vi hadde en som fikk beskjed om å vaske tomatene til en salat. Og det gjorde hun grundig med zalo og børste!

Skrevet (endret)

Ba en ansatt faxe over en bestilling på en gjenstand så ville vi få den om et par dager. Hun syntes det var aldeles fantastisk at denne gjenstanden kunne sendes som fax.

Endret av prekæs
Skrevet

:skratte:

Skrevet

En hjelpepleierstudent fikk i oppgave å pusse tennene på alle 12 pasientene på ei sykeavdrling. 11 av dem hadde gebiss. Hun var lur, og tok like godt med seg alle 11 sine tenner inn på skyllerommet, så kunne hun ta dem alle samlet. Styrtelig festlig når de demente etterpå skulle finne ut hvilke tenner som var hvem sine..!

Skrevet

En hjelpepleierstudent fikk i oppgave å pusse tennene på alle 12 pasientene på ei sykeavdrling. 11 av dem hadde gebiss. Hun var lur, og tok like godt med seg alle 11 sine tenner inn på skyllerommet, så kunne hun ta dem alle samlet. Styrtelig festlig når de demente etterpå skulle finne ut hvilke tenner som var hvem sine..!

Fantastisk, nå ler jeg høyt her! :D

Skrevet

Ei voksen dame fikk sommerjobb på gamlehjemmet jeg jobbet på. Hun hadde like store problemer hver eneste dag med å finne vaktrommet, som var midt i sentrum av alle tre avdelingene, med store vinduer og lysende skilt. Vi som satt på innsiden av vinduene hadde det like moro hver morgen med å se henne komme ut av garderoben og aldri ane hvor hun skulle gå hen. Gikk som oftest innom skyllerommet først. Vaktrommet lå rett innforbi hovedinngangen. Hun varte bare to-tre uker.

Skrevet

Haha, den var god!

Vi fikk ny avd leder for ett par år siden, han hadde papirene (autorisert regnskapsfører) i orden og hadde jobbet mye innenfor bransjen før.

Han nikket å sa ja, under opplæringen og gav utrykk for at han kunne alt, men alt han gjor ble feil... En dag viste jeg han en veldig enkel ting på nytt, når vi var ferdige ba jeg han printe det ut. Så viste det seg at han ikke visste hvordan man printer... Hihi....

Anonymous poster hash: 9d427...a26

Jeg ba en kollega om å sende en Mail en gang, da gikk hun bort til en pc og ble bare stående der å stirre på skjermen, lenge.. Så jeg gikk bort til henne og spurte om hun hadde fått sendt avgårde den mailen, men nei, hun hadde ikke det da. Så jeg dristet meg til å spørre hvorfor ikke? Hun fant ikke mailen, og da jeg tittet på skjermen så var det fremdeles bare skrivebordet som var fremme, så jeg pekte på ett av de få ikonene som var der, som også så fornøyelig het "Mail" for henne og ba henne åpne den. "Hvordan åpner jeg den da?" Spurte hun. Da var det like før jeg begynte å gråte..
Skrevet

En jeg kjenner jobbet offshore. Han ringte til kontoret på land og sa han var tom for hvite ark til faksmaskinen. Sekretæren sa hun skulle fakse noe over til han og begynte å putte ark i maskinen....er det mulig ; )

Skrevet

Ei på jobben min skulle fylle på papir i kopimaskinen. Hun fikk beskjed om å lufte arkene først (slik som du gjør når du drar fingeren fort gjennom blad/bok osv) Men hun tok med seg papirene ut på trappen og luftet de ;)

Anonymous poster hash: 50ae0...fa0

Skrevet

Hahaha, ler meg ihjel!!!

Det verste er at noen av disse menneskene faktisk kunne vært meg. Jeg har nemlig mine blonde øyeblikk jeg også... :-)

Skrevet

Hahaha, ler meg ihjel!!!

Det verste er at noen av disse menneskene faktisk kunne vært meg. Jeg har nemlig mine blonde øyeblikk jeg også... :-)

Me to!!! :)

Anonymous poster hash: 81b61...a0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...