Gå til innhold

Lei meg ikveld :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ønsker sex hver eneste dag, nå er d flere uker siden sist. Jeg tenner ikke på all masingen, berøringer foran barna og hele tiden hint om han vil. Ikke hjelper det at barna våkner mye på natten for tiden og vi arbeider begge to 100%. Jeg er sliten. Har fortalt rett ut at jeg virkelig hater dette maset hele tiden og spes denne berøringen hele tiden :( så på kveldene når barna sover, som nå. Så vil han kose, ta på og jada. Sa rett ut at ikveld er der ikke aktuelt.. Ble sur og kastet teppet og gikk å la seg. Andre kvelder går han ut eller i kjelleren. Ikke er han interessert i å prate sammen om hverdagene heller...

Lei meg her jeg sitter alene :(

Anonymous poster hash: 48d2d...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk altså, kan få de for 5 øre av og til!

Skrevet

Jeg hadde nok blitt bra desperat jeg også om jeg ikke hadde fått sex på flere uker.

Hadde ikke orket å bli i ett forhold uten sex.

Kan dere ikke bli enige om faste dager slik at du slipper maset hans og han vet at det faktisk blir sex av og til?

F.eks Onsdag og Lørdag/Søndag

Anonymous poster hash: a685c...ebb
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vi hadde det også slik for et par år siden. Han var all-over hele tiden følte jeg. Gikk så langt at jeg vurderte å gå fra ham faktisk.......Jeg måtte ta en alvorlig prat med ham, og si at jeg følte dette var et stort problem for meg, og at jeg ikke orket å ha det sånn. Han ble selvfølgelig sur, men jeg holdt på mitt og sa at jeg ikke syns det var det spøtt opphissende med den masinga og klåinga.

Hans svar var alltid at "jammen jeg tenner sånn på deg!" Det var jo fint det, men alt med måte. Jeg sa han fikk ta saken i egne hender (onanere) iblant, og så skulle jeg være litt mer imøtekommende når det passet MEG.

Nå har det roet seg faktisk, men det var en lang vei å gå. Og jeg måtte minne ham på det x-antall ganger.

Mas om sex er faktisk veldig ødeleggende!

Lykke til.

Anonymous poster hash: d39ac...692
Skrevet

Har prøvd å foreslå forskjellig men for døve ører :( syns det er så leit at han ikke vil snakke sammen en gang heller..

Skrevet

Har prøvd å foreslå forskjellig men for døve ører :( syns det er så leit at han ikke vil snakke sammen en gang heller..

Hva med å knipe ham i brystvortene og krafse på penis hyppig? Omtrentlig hver gang det passer seg når ungene ikke se det, og så ofte at han blir lei? For det blir han etter hvert......Jeg gjorde det på min mann, og han sa tilslutt "Det er ikke godt når du kommer sånn snikende på meg". "Å? Det er jo sånn du gjør på meg", svarte jeg...

Skrevet

Det er ikke synd på deg. Det er synd på din mann som har en så kjip kone

Anonymous poster hash: e6d7e...837

Skrevet

Det er ikke synd på deg. Det er synd på din mann som har en så kjip kone

Gå og legg deg di kjerring! Har du ikke noe konstruktivt å si, så hold deg for god til å slenge sånne usaklige kommentarer :sinna:

Skrevet

Kjenner meg også igjen i det du skriver. Si klart i fra hva DU trenger for å få overskudd til sex. At DU trenger å få nok søvn, at DU trenger å bli dullet med på andre måter, f.eks. å kunne sitte med beina på bordet en lørdag mens han tar seg av barn, hjem og matlaging.

Anonymous poster hash: 5071b...0ab
Skrevet

Kjenner meg også igjen i det du skriver. Si klart i fra hva DU trenger for å få overskudd til sex. At DU trenger å få nok søvn, at DU trenger å bli dullet med på andre måter, f.eks. å kunne sitte med beina på bordet en lørdag mens han tar seg av barn, hjem og matlaging.

Anonymous poster hash: 5071b...0ab

Hele innlegget oser jo av meg meg meg

Skrevet

Sånn er det her også. Ga mannen en BJ i dag morges, i anledning BJ-dagen. En halvtime senere hadde han ereksjon igjen. Blir sprø. Han kunne hatt sex mange ganger daglig. Føler ofte at han kun er interessert i sex, og når det er over er det tilbake til dataen.

Vi jenter må holde sammen og støtte hverandre, mannfolk har visst noen likhetstrekk.. Trenger mer venninne-tid jeg.

Anonymous poster hash: 2f2a6...c13

Skrevet

Be ham onanere! Hva med hva du vil? Du er ikke noen gummidukke! Utrolig turn off!

Anonymous poster hash: 71d09...4a7

Skrevet

Be ham onanere! Hva med hva du vil? Du er ikke noen gummidukke! Utrolig turn off!

Det er jo flere uker siden sist, er ikke rart han maser. Er virkelig ikke rart at menn er utro slik dere holder på

Skrevet

Det er jo flere uker siden sist, er ikke rart han maser. Er virkelig ikke rart at menn er utro slik dere holder på

Hvorfor er du så slem og frekk?

Anonymous poster hash: 2f2a6...c13

Skrevet

Jeg synes det er rart han maser. Finnes ikke noe mer turn-off enn menn som maser om sex.

Anonymous poster hash: 926b1...23e

Skrevet

Man maser om man ikke har respekt for partneren sin, tror jeg. De driter jo om dama vil bare han spruter.

Skrevet

Vi kan godt bytte. Jeg har en her som synes det er greit med sex annahver mnd omtrent. Blir litt i minste synes jeg.

Anonymous poster hash: d726a...e59

Skrevet

Mannfolk må tømme seg, sånn er det bare. Holder det ikke med en runk, eller å made på kona ja så går han mest sannsynlig til andre å får det. Magen full og pungen tom.. Da er mannen lykkelig!

Anonymous poster hash: d3e28...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...