Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 http://m.klikk.no/foreldre/article897141.ece?utm_source=apsis&utm_medium=nyhetsbrev&utm_campaign=385075 Blir hetset for å amme Anonymous poster hash: fa23a...bb1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Herrefred... Jeg syns diskre offentlig amming er helt greit, men blir provosert over alle som ammer med puppene ute som om det ikke er andre mennesker rundt, som MÅ legge ut ammebilder på facebook og som MÅ protestere mot alt mulig. Det skjer mye viktigere ting i verden man heller burde bruke tid på! Anonymous poster hash: bdec4...741
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Herrefred... Jeg syns diskre offentlig amming er helt greit, men blir provosert over alle som ammer med puppene ute som om det ikke er andre mennesker rundt, som MÅ legge ut ammebilder på facebook og som MÅ protestere mot alt mulig. Det skjer mye viktigere ting i verden man heller burde bruke tid på! Anonymous poster hash: bdec4...741 *Diskret. Anonymous poster hash: bdec4...741
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Det er dessverre sånn det er blitt. Industrien har overtaket og folk lar seg hjernevaske. Det synd på alle barn som bare får det nest beste. Mme burde vært på resept slik at man måtte ha en medisinsk grunn til å få det. Anonymous poster hash: b38fb...e1a
mams87 Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Herrefred... Jeg syns diskre offentlig amming er helt greit, men blir provosert over alle som ammer med puppene ute som om det ikke er andre mennesker rundt, som MÅ legge ut ammebilder på facebook og som MÅ protestere mot alt mulig. Det skjer mye viktigere ting i verden man heller burde bruke tid på! Anonymous poster hash: bdec4...741 Alle velger sine "fights" og alt er bedre enn å godta noe som man ikke mener er riktig. Jeg ammer overalt, prøver å være diskré, men er heller ikke hysterisk. Du ser mye verre på tv og reklamer enn en mor som viser 40%av det ene brystet fordi hun armer babyen sin.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Herrefred... Jeg syns diskre offentlig amming er helt greit, men blir provosert over alle som ammer med puppene ute som om det ikke er andre mennesker rundt, som MÅ legge ut ammebilder på facebook og som MÅ protestere mot alt mulig. Det skjer mye viktigere ting i verden man heller burde bruke tid på! Anonymous poster hash: bdec4...741 Alle velger sine "fights" og alt er bedre enn å godta noe som man ikke mener er riktig. Jeg ammer overalt, prøver å være diskré, men er heller ikke hysterisk. Du ser mye verre på tv og reklamer enn en mor som viser 40%av det ene brystet fordi hun armer babyen sin. Jeg mener det er provoserende å velge å amme på trappen til en kafe. Provoserende at noen tar bilde av det og sier upassende ting, men like fullt unødvendig å amme hvor man faktisk er i veien. Anonymous poster hash: bdec4...741
BareMas Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Eneste man kan reagere på ang dette bilde er at hun sitter midt på trappen. Et kaféen stengt, så gjør det da ingenting. Men at folk kan få seg til å ta slike bilder og deretter dele de på sosiale medier, det er toppen av frekkhet det!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Det er dessverre sånn det er blitt. Industrien har overtaket og folk lar seg hjernevaske. Det synd på alle barn som bare får det nest beste. Mme burde vært på resept slik at man måtte ha en medisinsk grunn til å få det. Anonymous poster hash: b38fb...e1a
Modesty Blaise. Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Det er dessverre sånn det er blitt. Industrien har overtaket og folk lar seg hjernevaske. Det synd på alle barn som bare får det nest beste. Mme burde vært på resept slik at man måtte ha en medisinsk grunn til å få det. Anonymous poster hash: b38fb...e1a Jeg prøvde å overse dette svaret, men det gikk ikke.... Ditt selvhøytidelige nepeskrell, ta deg sammen og slutt å prate tull!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 MME på resept faktisk...Ja da har jeg hørt det også Hva med de som ikke ønsker å amme da? Skal de bli truet til å amme de da selv om de ikke ønsker det og ikke har en medisinsk grunn til det? Anonymous poster hash: 5fe69...573
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 MME på resept faktisk...Ja da har jeg hørt det også Hva med de som ikke ønsker å amme da? Skal de bli truet til å amme de da selv om de ikke ønsker det og ikke har en medisinsk grunn til det? Anonymous poster hash: 5fe69...573 Ja, det synes jeg. Barnets behov skal gå foran mors skrudde tankegang. Anonymous poster hash: b38fb...e1a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Har ammet offentlig mange ganger. Selv med et barn over 1 år (det skjedde bare noen få ganger) Ingen som har reagert på det. Men ammet alltid diskre. Satt ikke med puppen ute. Anonymous poster hash: 45161...5fa
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 Det er ikke håp for menneskeheten. At ammingen noen gang skulle være provoserende for andre, ja det er rett og slett tragisk. Det er faktisk blitt sånn at hvis jeg må amme offentlig så er jeg forberedt med kommentarer i tilfelle noen skulle komme og kaste dritt. Tenkt at det har blitt sånn når man må mate babyen sin! Jeg er enig i at man ikke trenger å flashe hele puppen og at man kan være diskré, men jeg tror mange blir provosert over bare tanken på at noen sitter der å ammer. En ting er hvertfall sikkert, jeg kommer aldri til å slutte å amme offentlig! Og nåde den som slenger med leppa til meg! Anonymous poster hash: 214f2...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå