Gå til innhold

Kan dette være tegn på Missed Abortion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 8 og har den siste uken hatt av og på med feberfølelse/influensafølelse som liksom ikke helt bryter ut..

Føler meg bare veldig dårlig med frostanfall og småfeber..

Kan dette være tegn på en MA eller noe annet galt?

Anonymous poster hash: 86477...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. MA har vært "usynlig" hos meg. Skjønte det ikke før jeg begynte å blø litt av og på. Da hadde den vært "død" i tre uker.

Anonymous poster hash: 8f34a...76b

Skrevet

Det er et tegn på forkjølelse/influensa/litt-uggen-og-ikke-i-form-følelse.

Skrevet

Er i uke 8 og har den siste uken hatt av og på med feberfølelse/influensafølelse som liksom ikke helt bryter ut..

Føler meg bare veldig dårlig med frostanfall og småfeber..

Kan dette være tegn på en MA eller noe annet galt?

Jeg har det og sånn, og lurte faktisk på det samme. Nå har jeg riktignok vært latterlig plaget med forkjølelse i dette svangerskapet, så kan ha noe m det å gjøre og selvsagt. Men jeg skjønner hva du mener, har kommet sigende hver dag i det siste..men pytt - vi får tro der ikke har noe m nurket å gjøre :)

Anonymous poster hash: 7219c...a8d

Skrevet

Jeg har hatt tre av dem, og det kjentes ikke slik. Magen vokste, jeg var morgenkvalm og alt virket vanlig.

Anonymous poster hash: 7108e...21e

Skrevet

Jeg hadde det sånn som du beskriver ett par uker, og det var sikkert bare en del av graviditeten tror jeg :) Mye nytt for kroppen å forholde seg til :) Har en frisk og fin gutt på 9 mnd  nå ;)

Anonymous poster hash: 5d556...c3d
Skrevet

Nei det er ikke tegn på dette, da ville det jo brutt ut...

Nå akal det sies at jeg har underlivssmerter som kommer og går også, og de er mye kraftigere enn mine to forrige svangerskap, da var det bare litt mensmurring.

Nå er det kraftig murring i rygg og underliv, samt knivstikk smerter i høyre eggstokk som gjør at jeg må sette meg på huk.

HI

Skrevet

Jeg kjente et "knepp" i magen. Varte 1 sekund. Skjønte med en gang hva det var. Etter et par dager kom det klumper. Da ringte jeg sykehuset. Måtte vente 10 dg på utskrapning. Blødde ikke.

Anonymous poster hash: 72e07...cb6

Skrevet

Nei det er ikke tegn på dette, da ville det jo brutt ut...

Nå akal det sies at jeg har underlivssmerter som kommer og går også, og de er mye kraftigere enn mine to forrige svangerskap, da var det bare litt mensmurring.

Nå er det kraftig murring i rygg og underliv, samt knivstikk smerter i høyre eggstokk som gjør at jeg må sette meg på huk.

HI

Det var jo ikke disse symptomene du beskrev i hovedinnlegget da. Man kan godt være uggen uten at det nødvendigvis må bryte ut i noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...