Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Hei dere:) jeg har en liten gutt på 3 mnd. Han har vært en fornøyd baby siste ukene, men gode soveperioder både dag og natt. Han har hatt 2 bæsjebleier i døgnet ca (+\-) og spist seg god og mett mellom soveperiodene. Han får kun morsmelk. Nå har det plutselig skjedd et ganske drastisk adfersmønster... Han nekter å sove, spesielt på dagen, han sover kun når han blir holdt, og sover max 3 kvarter... Deretter våkner han, gråter og er veldig urolig, og kan på ingen måte ligge alene..:/ jeg gir han pupp, og han spiser. Og så - hver gang begynner han å trykke, og bæsjer. Han har plutselig opptil 10 bæsjebleier om dagen! Noen av dem ser helt grønne ut, som hermetisk spinat eller noe.. Etter dette er han mer fornøyd. Men kan fortsatt ikke ligge for seg selv, og kan ikke få sove. I dag har han feks sovt i under 3 timer siden 8 i dag morges! Ellers er han som regel flink til å underholde seg selv feks under babygym - men ikke nå. Har vart i 3 dager ca. Jeg er førstegangs.... Og lurer sånn på hva jeg skal gjøre, hva er det som skjer med ham?? jeg trodde at etter 3 mnd så ble alt bedre, lettere og mer rutiner osv! Anonymous poster hash: 128dc...600
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Mine barn har også endret søvnmønster og adferd generelt ved fylte 3 mndr, men kan ikke huske at avføringen endret seg. Anonymous poster hash: 7bdaf...1d0
BareMas Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Tenner kanskje? Husker da første tennene hos oss kom, da var det full bleiebøtte og stinkende bad hele tiden. Ellers er det ikke uvanlig med adferdsendring i den alderen, og enda mange ganger til. Det er når man tror man har fått dreisen på denne baby-greia at de går og finner på noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå