Gå til innhold

Har du blitt syk av å ha barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er konstant stresset, bortsett fra når jeg er bevisstløs og sover, jeg har fått hjerteflimmer og hjerteba pga det, og psyken er dårlig, er på vakt for alle lyder hele tiden. Jeg er deprimert og utslitt. Føles som om alle andre takler det sååå bra, og elsker å være mamma / pappa.

Anonymous poster hash: c58cd...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du i starten når babyen er nyfødt og ikke sover, eller på generell basis?

Anonymous poster hash: dff36...f76
Skrevet

Tenker på 0-1 år :) burde skrevet baby... Min er 8 mnd.

Skrevet

Du blir jo ikke syk av å ha barn. Du blir syk av å ikke takle livet ditt.

Skrevet

Det synes jeg er litt urettferdig, det er en stor omvelting å få barn og ikke alle takler den overgangen like godt.

Til HI: jeg hadde det slik som deg og det blir bedre. For min del taklet jeg ikke overgangen av å være i ledelsen og full kontroll på arbeidsplassen til å ikke ha kontroll over noe som helst, for hvem vet når babyen kom til å sove/gråte/bæsje osv.

Det blir bedre :)

Skrevet

Har det akkurat som deg. Mye hjerteklapp og konstant stresset. Baby på 5 mnd og et barn på 2, 5.

Anonymous poster hash: 196ba...25e

Skrevet

Hmm.. Mon tro hva det betyr. Merkelig sammensetning av ord var det i allefall :)

Skrevet

Godt at det faktisk blir bedre, ellers dør jeg ung ;)

Skrevet

Angst og depresjon her :( baby 6 mnd.

Anonymous poster hash: 09d5f...634

Skrevet

Hmm.. Mon tro hva det betyr. Merkelig sammensetning av ord var det i allefall :)

Hva var det som var merkelig? Jeg mener det seriøst, uten at det er kritikk. Det er jo ingen andre enn HI som kan gjøre noe med situasjonen,-kanskje hun trenger noen nye strategier i det å takle livet med små barn? 

Skrevet

Jeg er konstant stresset, bortsett fra når jeg er bevisstløs og sover, jeg har fått hjerteflimmer og hjerteba pga det, og psyken er dårlig, er på vakt for alle lyder hele tiden. Jeg er deprimert og utslitt. Føles som om alle andre takler det sååå bra, og elsker å være mamma / pappa.

Nei ingen er perfekte! Har en mor som føler sånn som deg, hun skal ha gjøre alle rundt seg glad og bli helt ute av seg selv når ting skjærer seg. Tror ikke hun kuttet navlestrengen og det ble være da hun var mor, det første leve året mitt var så vanskelig for henne så min far forlot henne på toppen : (

Hun begynte med medisin for noen år siden og er blitt mye bedre. Den ene søsteren min har arvet dette, hun bruker ikke medisin, men har sine opp og ned som vi i familien takler og vet om. Ville ha snakket med legen din, du er jo snart ferdig å amme så om du får noe medisin så går det ikke over i melken. 

Bare lov meg at du ikke tror at det er barnet du blir syk av ; ) Det er det ikke, det er stresset som følger med!

Anonymous poster hash: 13058...236

Anonymous poster hash: 13058...236

Skrevet

Det synes jeg er litt urettferdig, det er en stor omvelting å få barn og ikke alle takler den overgangen like godt.

Til HI: jeg hadde det slik som deg og det blir bedre. For min del taklet jeg ikke overgangen av å være i ledelsen og full kontroll på arbeidsplassen til å ikke ha kontroll over noe som helst, for hvem vet når babyen kom til å sove/gråte/bæsje osv.

Det blir bedre :)

Selvfølgelig er det en stor omveltning. Men som du sier det selv,-det handler om hvordan man takler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...