Gå til innhold

Vær så snill. Si det ikke BARE er meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid uke 10 og er i forferdelig humør. Jeg klarer holde det inni meg så ingen blir utsatt for humørsvingninger, men er helt forferdelig innvendig. Sint, trist, glad, deprimert. Og alt dette innenfor to minutter.

I tillegg er jeg så lei mannen som bare er snill. Takk og lov er han ganske avslappa og benytter anledningen til å drive mye med fritidsaktiviteter siden jeg helst vil være alene.

Føler meg skikkelig egoistisk og slem.

Flere som har hatt det slik? Og NÅR går det over? Vil gjerne bli sosial igjen.

Anonymous poster hash: 7dddf...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi. Beklager litt fnising. Men nei, du er nok ikke alene;-).

Skrevet

Ja, var sånn med første. Ble bedre når jeg kom til 12 uker :)

Skrevet

Det er ikke bare deg, men det er vel en mager trøst :P

Skrevet

Hehe.. Jeg er og sånn. Ikke så mye mot mannen men mot resten av verden. Har ikke snakket med en eneste venninne siden jeg fant ut jeg var gravid, føler jeg har mer enn nok med å komme igjennom jobb og hverdagsmas, og da gidder jeg ikke å fake en hyggelig tone og late som om jeg er intr i hvordan det står til med andre, når det endelig roer seg her hjemme. Synd, men sant. Håper dette gir seg når formen blir bedre, forhåpentligvis snart. Jeg er ni uker på vei.

Anonymous poster hash: b07c4...1e4

Skrevet

Huff. Hjelper litt at det er "normalt" men jeg er lei av å være "hurpe inni hodet"

Og stakkars mannen som jeg ikke orker om dagen. Sliter mest med at jeg ikke er skikkelig kone. Er bare kjempe mutt og blir glad om han stikker til en kompis i kveld for å drikke øl og spille et eller annet teit spill.

Kanskje han har den beste tiden i livet på lang tid? Ingen krav om helgekos her.

Legger meg kl 21.00 og er som en amøbe.

Skrevet

Jeg ble så lei av all kranglinga med mannen at jeg tok meg en tur hjem til Norge alene. Nå skal det sies at vår midlertidige boligsituasjon har lagt en STOR demper på forholdet, men med meg og mine gravidhormoner måtte jeg bare rømme før jeg endte opp med å si noe som ikke kunne tas tilbake. Har alt sagt fæle ting jeg angrer på, men nå som jeg har pause fra hjem og mann er det blitt mye bedre. Nå kan vi savne hverandre i stedet for å tråkke oppå hverandre og være sure :)

Er fremdeles ganske muggen, og vil helst bare være i fred. Merker at jeg blir skikkelig irritert over alt og ingenting. Slitsomt! Håper det roer seg litt ned snart. Er beregnet til 15 uker på søndag.

Skrevet

Jeg ble så lei av all kranglinga med mannen at jeg tok meg en tur hjem til Norge alene. Nå skal det sies at vår midlertidige boligsituasjon har lagt en STOR demper på forholdet, men med meg og mine gravidhormoner måtte jeg bare rømme før jeg endte opp med å si noe som ikke kunne tas tilbake. Har alt sagt fæle ting jeg angrer på, men nå som jeg har pause fra hjem og mann er det blitt mye bedre. Nå kan vi savne hverandre i stedet for å tråkke oppå hverandre og være sure :)

Er fremdeles ganske muggen, og vil helst bare være i fred. Merker at jeg blir skikkelig irritert over alt og ingenting. Slitsomt! Håper det roer seg litt ned snart. Er beregnet til 15 uker på søndag.

Burde vel jeg også gjøre før jeg sier noe dumt. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...