Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Har en bekjent som jeg er venn med på Facebook. Har gått på ungdomsskolen med henne. Hun er 28 har 3 barn med 3 forskjellige fedre på 5 år. Første ble tatt av barnevernet rundt ett års alder, så ble hun gravid på nytt og hun fikk ny sjanse, men måtte da bo på mødrehjem, ville ikke det så babyen ble tatt etter fødsel, nå har hun akkurat fått ny baby og barnevernet har tatt dette barnet også. Så nå syter og klager hun over bv på Facebook. De grusomme menneskene, men 3 barn og 3 sjansen til å forbedre seg neeeida. Aner ikke hvem fedrene til barna er. Går det ann å bli så dum? Anonymous poster hash: 0184b...ac6
*Miss Marple* Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Jepp. Dessverre ser man stadig bevis for at det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Vil tro hun har problemer som gjør at hun ikke evner å ta imot den hjelpen hun egentlig trenger. Du anser henne for dum. Jeg tenker at hun har så store problemer i livet sitt at jeg synes synd på henne. Anonymous poster hash: b3370...0f8
Fero Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Det er nok mer enn bare dumskap ute og går der. Men ja, selvfølgelig trist for henne at hun ikke evner å ta seg av barna sine, og at hun har satt tre av dem til verden attpåtil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå