Gå til innhold

Inspirert av vesketråden ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvaslags veske er din favoritt akkurat nå og hvilken designerveske drømmer du om å eie?

Jeg bruker min sorte DKNY-veske i skinn om dagen (fått av Kjæresten), drømmer om en Birkin :)

Hva med dere?

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Favoritten min er min Celine Luggage.

Neste innkjøp blir en Proenza Schouler skulderveske.

Skrevet (endret)

Jeg bruker en ryggsekk fra NSF :P

Men må bare si at jeg er ganske stolt av den :D

Endret av mams87
Skrevet

Mine favoritter er to forskjellige fra marc jacobs. Bruker de hele tiden.

Anonymous poster hash: 2d462...d1d

Skrevet

Bruker en miumiu veske nå om dagen,har en hermes kelly jeg kun bruker av og til, og drømmer en chanel boy. 

Anonymous poster hash: b6236...5b5
Skrevet

Drømmeveska er en Chanel 2.55 :)

Anonymous poster hash: 2d462...d1d

Skrevet

En nydelig handlepose i økologisk bomull. Beste og mest praktiske vesken ever :-)

Skrevet

Er den sort? Syns du den er god? Jeg har aldri brukt min, men kunne kanskje fungere som en dagstursekk utendørs. Er i alle fall skikkelige belter på den slik jeg husker den. Jeg har helt glemt den ut og det er snart 10 år side jeg fikk den.

Skrevet

Jeg har en realtiv billig veske fra ebay jeg liker veldig godt. Ser dyr og sær ut, har et litt barsnlig trykk. Er passelig størrelse og lett å henge på vogna. Passelig antall rom med glidlåser. Jeg drømmer ikke om designervesker, det er en av få ting jeg ikke ønsker å legge penger i. Prøver å unngå veske, liker ikke å måtte dra på det. Men jeg hadde noen som var litt dyrere tidligere Petunia pickle bottom, Juicy couture , DKNY og Guess. Nå bir jeg litt flau over å bruke de, dessuten er de sikkert veldig utdaterte i veskeverden.

Skrevet

Favorittveska er sydd av min niese da hun var 10, ellers bruker jeg mest ryggsekk om lommene er for små.

Anonymous poster hash: d3c53...d5f
Skrevet

En LV Neverfull og en enkel fra marc jacobs er de jeg bruker til vanlig.

Drømmer om Balenciaga City og alt fra Celine, men innser at det er litt voldsomt.

Anonymous poster hash: bba30...021

Skrevet

Jeg drømmer ikke om designervesker, den jeg bruker nå for tiden er en fra HM.

Skrevet

Deignervesker er ikke noe jeg higer etter..  bruker ikke vesker så ofte heller at jeg orker å legge så mye penger i en..

Skrevet

Jeg fikk en Birkin bag av kjæresten for snart to år siden som er den vesken jeg bruker mest. Ellers har jeg fått en veske fra Chloe som jeg også bruker en del. Jeg hadde aldri kjøpt disse selv (før jeg fikk disse gikk det i Calvin Klein og Guess og de er betraktelig billigere), men når jeg fikk dem så bruker jeg dem selvfølgelig med glede :-)

Anonymous poster hash: 3cadb...dd0
Skrevet

Det nærmeste jeg noensinne vil komme motevesker er Fjellrevensekken min. 

Skrevet

http://www.lyst.com/bags/marc-by-marc-jacobs-leather-tote-bag-brown-2/

Min favoritt. Synes ikke den er like signalrød i virkeligheten, men et friskt pust i alle fall :) Rommer en hel del, og holder seg pen.

Har ingen drømmeveske, jeg følger ikke med i moteblader eller blogger, så det ender stort sett med at jeg ser noe jeg liker i et butikkvindu for eksempel.

Lyst på enda en veske fra Bottletop da, kanskje en av disse:

http://bottletop.org/products/morela-grey

http://bottletop.org/products/morela

Skrevet

Har en skinnveske som er over 30år gammel, min mor brukte den da jeg var liten. Bruker penger på andre ting enn dyre vesker.

Anonymous poster hash: ce16a...dc6

Skrevet

Er den sort? Syns du den er god? Jeg har aldri brukt min, men kunne kanskje fungere som en dagstursekk utendørs. Er i alle fall skikkelige belter på den slik jeg husker den. Jeg har helt glemt den ut og det er snart 10 år side jeg fikk den.

Da tror jeg at min er en liten nyere versjon :D. Men ikke noe spesielt med den egentlig. Kunne vært litt bedre kvalitet :P

Men jeg har også en liten en, svart og blå, so jeg bruker når jeg har mindre ting å bære. Den er litt bedre, synes jeg...

Skrevet

Jeg hater vesker og bruker dem så sjeldent som mulig. 

Har noen styggfine fra Ebay som jeg bruker om jeg må, favoritten akkurat nå er en uformelig pladask av en veske som er litt som en tryllebag. Man får plass til alt i den :)

Designervesker er ikke noe jeg ville ha brukt penger på, spesielt siden så mange går med samme type veske. Om mitt inntrykk stemmer så er mesteparten i skinn, og da utgår det uansett :)

Skrevet

Bryr meg ikke om merker overhodet. Gidder ikke å legge mye penger i vesker. Nå bruker jeg en fra lindex.

Skrevet

Merket i seg selv er ikke så interessant for meg heller, men jeg er såååå mektig lei vesker med hull i foret, enten i hovedrommet eller i det lille glidelåsrommet vesker gjerne har. Synes det er deilig å ha en veske som holder passformen, holder i alle sømmer, ikke får hull i foret, og som jeg i tillegg synes er fin. Også betyr den noe spesielt for meg, siden det er en av de veldig få tingene jeg eier som er totalt unyttige i forhold til pris. Lykkefølelsen er noe jeg synes var vel verdt pengene.

Det skal ikke mer til for litt hverdagslykke og hverdagsluksus, men det hadde nok ikke føltes det samme om jeg hadde ti vesker til flere tusenlapper hver :) Noen liker klær, andre liker sko. Og noen liker vesker. Ikke blir de for små, og ikke sliter du ut hælen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...