PrinsesseHengepupp Skrevet 14. mars 2014 #26 Skrevet 14. mars 2014 Aldri. Men har passert fotoboks og blitt tatt bilde av i 210 km/h. i 80-sone. Ellers kun blitt stoppa i rutinekontroller, aldri bøtelagt. 210?? Skrivefeil eller er du gal? Jeg har aldri blitt stoppet i fartskontroll, men ble tatt i en boks en gang. Har blitt stoppet to ganger for sjekk av førekort, aldri i promille. Skrivefeil. 212, måtte sjekke Var det en feil med fotoboksen elle ble du slengt i fengsel og fratatt førerkortet for evig tid? Anonymous poster hash: a6ab6...143 Fotoboksen funka fint den. Hadde vel forsåvdit bremsa ned en del også før det blinka. Litt papirarbeid så var det ute av verden. Åja, du jobber med utrykning. ;p Da var det ikke så imponerende. Anonymous poster hash: a6ab6...143 ;-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. mars 2014 #27 Skrevet 14. mars 2014 Aldri. Men har passert fotoboks og blitt tatt bilde av i 210 km/h. i 80-sone. Ellers kun blitt stoppa i rutinekontroller, aldri bøtelagt. 210?? Skrivefeil eller er du gal? Jeg har aldri blitt stoppet i fartskontroll, men ble tatt i en boks en gang. Har blitt stoppet to ganger for sjekk av førekort, aldri i promille. Skrivefeil. 212, måtte sjekke Var det en feil med fotoboksen elle ble du slengt i fengsel og fratatt førerkortet for evig tid? Anonymous poster hash: a6ab6...143 Fotoboksen funka fint den. Hadde vel forsåvdit bremsa ned en del også før det blinka. Litt papirarbeid så var det ute av verden. Åja, du jobber med utrykning. ;p Da var det ikke så imponerende. Anonymous poster hash: a6ab6...143 Gjør du det ja! Nå ble jeg litt lettet egentlig. Jeg har hatt så godt inntrykk av deg, og ble ganske forskrekket over holdningen du hadde til en så ekstrem fartsovertredelse
DaenerysStorm Skrevet 14. mars 2014 #28 Skrevet 14. mars 2014 Aldri blitt tatt i fartskontroll, men blitt stoppa noen ganger i førerkort og alkosjekk!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 14. mars 2014 #29 Skrevet 14. mars 2014 Har hatt lappen siden 1995 og kjørt bil nesten daglig i Oslo-området og har ALDRI blitt stoppet i noen form for kontroll, aldri sjekket førerkort, bil, vognkort, fart eller lignende. Nesten litt merkelig synes jeg! Har ikke for vane å kjøre for fort, ligger hvertfall "innafor", type 100 i 90-sone etc. Er alltid påpasselig med pen kjøring i tettbebygde strøk, 50-soner etc.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #30 Skrevet 15. mars 2014 Hatt hatt førerkort i 18 år - halve livet - men aldri blitt stoppet i fartskontroll (selv om jeg nok hadde fortjent det, er generelt litt tung på høyrefoten). Har en bot for å snakke i mobiltelefon... Er ellers bare blitt stoppet i promillekontroll en gang - dog uten promille :-) Anonymous poster hash: 1dc43...41b
SmellyCat Skrevet 15. mars 2014 #31 Skrevet 15. mars 2014 Én gang på 13 år med lappen. Det var i fjor. 60km/t i 50sone, og det kostet meg 1600kr. :/
Stina <3 Skrevet 15. mars 2014 #32 Skrevet 15. mars 2014 Ikke uvanlig at jeg blir blinket på flere ganger i uken. Men kun fått fartsbot en gang. 79 km/timen i 70 sone.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #33 Skrevet 15. mars 2014 Aldri blitt stoppet i fartskontroll. Hatt lappen i snart 12 år. men jeg kjører sjelden for fort og da blir jeg jo ikke stoppet selvsagt. Men litt flaks også. Kjører oftere litt over fartsgrensa enn under, men jeg vet jo hvor de vanligvis står. Og litt margin gir laseren deg. Blitt stoppet to ganger for promillekontroll og en gang for sjekk av førerkort, vognkort, dekk og lys. Alltid gått god ;-) Anonymous poster hash: 4575f...fc0
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 15. mars 2014 #34 Skrevet 15. mars 2014 Har fått en fartsbot, blåst en gang - ingen promille selvsagt og papirene i orden. Rutinekontroll en gang - alt OK. Ble vinket inn på storkontroll en gang, men ble raskt vinket videre uten stopp.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #35 Skrevet 15. mars 2014 Aldri i fartskontroll, selv om jeg har vært i laserkontroll stadig vekk. Men blir ofte stoppet i andre kontroller, senest promillekontroll for et par timer siden 😊 Anonymous poster hash: 903ff...7e2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #36 Skrevet 15. mars 2014 Ble tatt i 200 km/t i 80-sone. Mistet førerkort og tre uker fengsel. Anonymous poster hash: 2c36e...a66
Gjest lemon-aid Skrevet 15. mars 2014 #37 Skrevet 15. mars 2014 Aldri blitt stoppet i fartskontroll.. Hatt lappen i 4 år og fått kun én parkeringsbot. Stoppet en et par ganger for rutinekontroll av vognkort, osv.. Har ikke råd eller lyst til å råkjøre, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå