Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Noen gravide som har reist til Kypros? Hvor stor risikosport er det for en i uke 28? Tenker på hygiene, toxoplasmose, bakterieflora og ikke minst lege og sykehus standard? Evt. andre som reist andre steder- hvor har dere følt dere like tryg som i Norge Anonymous poster hash: dd93c...c27
Mamma&skatt Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Mallorca er en god plass med tanke på ting som sykehus, matbakterier og reisetid. Sønnen min ble innlagt på sykehus sist vi var der, og de har et mellomstort internasjonalt sykehus i palma de mallorca med skandinaviske tolker o.l følte oss veldig trygge, og ble godt tatt vare på :-) vi bodde på sunwing resort cala bona, de hadde engelsktalende lege som var innom 1 time daglig i ukedager, var slik vi havna på sykehuset ( akutt bronkiolitt). Har ingen erfaring med kypros, men vet jo det er mye briter som bor og reiser dit, så regner med at helsetilbudet er greit for turister. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 takk for svar! vi var på sunwing cala bona for et par år siden med eldstemannen, og er veldig fornøyd. Har ikke vært i kontakt med leger/sykehus den gangen. Vi har derimot opplevd brann på hotellet- begynte å brenne på kjøkkenet, og ble slukket veldig fort. Jeg var derimot VELDIG imponert med personalet og evakueringen- de ansatte var superraske og hadde FULL kontroll på alle gjester og ikke minst de større barna (de var jo ikke nødvendigvis sammen med foreldrene i det øyeblikket), brannvesenet var på plass i løpet av minutter, sperret av innganger, veien osv. Jeg har faktisk ikke forestilt meg at evakuering av mange hundre personer kan ta 5-10 minutter. Vi så forresten aldri noen flammer, kun litt røyk, og kjøkkenet var i sidebygning. Drar gjerne dit igjen til tross for brannen den ene gangen. Anonymous poster hash: dd93c...c27
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 takk for svar! vi var på sunwing cala bona for et par år siden med eldstemannen, og er veldig fornøyd. Har ikke vært i kontakt med leger/sykehus den gangen. Vi har derimot opplevd brann på hotellet- begynte å brenne på kjøkkenet, og ble slukket veldig fort. Jeg var derimot VELDIG imponert med personalet og evakueringen- de ansatte var superraske og hadde FULL kontroll på alle gjester og ikke minst de større barna (de var jo ikke nødvendigvis sammen med foreldrene i det øyeblikket), brannvesenet var på plass i løpet av minutter, sperret av innganger, veien osv. Jeg har faktisk ikke forestilt meg at evakuering av mange hundre personer kan ta 5-10 minutter. Vi så forresten aldri noen flammer, kun litt røyk, og kjøkkenet var i sidebygning. Drar gjerne dit igjen til tross for brannen den ene gangen. Anonymous poster hash: dd93c...c27 rekker dessverre ikke mallorca sesongen i år - blir for sent å reise for meg Anonymous poster hash: dd93c...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå