Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 "Kunnskapssenteret konkluderer med at det trengs mer forskning for å kunne si om det er en sammenheng mellom HPV-vaksinasjon og nye tilfeller av HPV-relatert kreft, kreftdødelighet og sikkerhet på lang sikt." Jeg henger meg spesielt opp i "sikkerhet på lang sikt". Er det tilfelle som min hyper skeptiske venninne sier, at en ikke vet sikkerheten til denne vaksinen på lang sikt? http://www.dagensmedisin.no/nyheter/god-effekt-av-hpv-vaksine-hos-eldre-jenter-/ Anonymous poster hash: 9b55e...a33
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Min datter var den eneste på skolen sin som ikke tok vaksinen da den kom. Kullet deres var første mann ut. Jeg leste en god del om vaksinen og hva andre land valgte. USA ville vente med å innføre den til de så hvordan det gikk med de nordiske jentene, Japan har fjernet den, og Danmark rapportere nå om flere og skumle bivirkninger. Så her blir det ingen vaksinasjon, man får heller gå hyppigere til gynekolog. Anonymous poster hash: 13755...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå