Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jenta vår er ikke liten baby når hun døpes, men 14 mnd. Bør hun ha standard lang dåpskjole, eller er det greit/bedre med en hvit kjole i normallengde? Veldig usikker og setter stor pris på å høre andres meninger! Hvis hun skal ha en vanlig kjole, men kanskje litt ekstra pen, hvor finner jeg det? Anonymous poster hash: 6df32...ec8
Serepta Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Da løper hun jo rundt ? Ser for meg at en lang kjole vil bli fryktelig irriterende for henne og bare i veien, så hadde valgt en kort.
Fru vims Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Veldig upraktisk med en lang dåpskole til ei som løper rundt Dåpskjole passer best til små babyer. Hadde heller kjøpt en fin kjole
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Min var ikke så stor da, bare 7 mnd. Men jeg valgte bunad (ikke strikket, men ekte, hjemmesydd). Syns lange dåpskjoler er forbeholdt bittesmå nurk. Anonymous poster hash: 77d12...4eb
Fru vims Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Min var ikke så stor da, bare 7 mnd. Men jeg valgte bunad (ikke strikket, men ekte, hjemmesydd). Syns lange dåpskjoler er forbeholdt bittesmå nurk. Anonymous poster hash: 77d12...4eb Tenker til 6 måneder det greit med dåpskjole. Etter det er det bedre med noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå