Kronesis Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Drikk 50-50 cola og farris. La det gå sin gang. Og når oppkastet har gitt seg begynn med litt tørre kjeks.
Julie (: Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Synes faktisk det er veldig godt med salt potetgull etter omgangssyke. Hatt det tre ganger i vinter så begynner å få litt erfaring...
Fru vims Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Loff, spekeskinke og cola når det verste har gitt seg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 50/50 farris og eplejuice, salte ritz-kjeks når du er over det verste Anonymous poster hash: c49c8...63c
Lykke~liten Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Cola!! Og salt chips(f eks french fries). Dunder salt bombom.. spekeskinke som en nevner her er også godt.. føler du spiser litt "skikkelig" mat som er salt og lett å spise...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Huff, lenge siden sist. .Heldigvis.. men de to siste gangene har jeg "barrikadert meg" på badet (vi har heldigvis tre toalett). Der sitter jeg på do med et halvlitersglass og en stor flaske cola (gjerne en melkekartong også...) Vann har jeg i springen. SÅ fyller jeg på med det som fortest kommer opp...Drikker og drikker, har bøtta mellom bena og spyr.: Ikke ALLTID det kommer begge veier, men ahr vært sånn hos meg de siste to ganger. Derfor bøtte foran ansikt og do under rumpa.... Prøver og "fylle opp" med vann, drikker det fort, og mye om gangen (derfor halvlitersglass) så spys det (og evt drites) det ut.. Fortsetter sånn til det faktisk ikke kommer opp mer....Prøver da og drikke bittelitt cola (evt melk er KUN til drikke for og kaste opp. Om vannet ikke er nok i starten/på slutten) Om den "sitter" så legger jeg meg i senge og håper det går over. MEd vann og cola for og nippe til etter hvert... Om colaen ikke sitter "beljer" jeg cola og så vann og lar det stå til igjen...Også prøver man og og nippe litt og kjenne om magen vil ha det Går fortere over..Er over i løpet av en tre-fire timer,- mot og ligge opptil 10--12 timer fordi man liggger og holder igjen.. Alt som SKAL ut,- KOMMER ut. Så like så greit og prøve og få det ut så fort som mulig.. Ellers kan jeg anbefale ei kule i hodet. Et alternativ jeg sikkert hadde takket ja til selv, om jeg fikk det når omgangen er på sitt verste..... Anonymous poster hash: e1f82...23b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Søvn, Salt chips, eple juice og paracet stikkpiller. I den rekkefølgen. Anonymous poster hash: 52bf3...432
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Cola og sørlandschips med salt, og litt grove knekkebrød mellom slaga. Styrter et stort glass vann (så mye jeg klarer) rett før spy, da slipper man vrengt magesekk og magesyrehelvete! (mye erfaring etter noen runder med sjøsjuka fra helvete..!) Anonymous poster hash: 921ae...435
MrsMilla Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Hjemmelaget is! Lages av en dl kremfløte, to dl melk, seks store skjeer yoghurt naturell, saften av en lime, fem spiseskjeer brunsukker, en dæsj vanlijesukker og 500g dypfrosne bær. Har alt i blender og moser iveg til konsistensen er nesten softis. Deretter to-tre-fire timer i kjøleskap til den er akkurat passe myk, men ikke dypfrossen. Vanvittig godt, og tok min kvalme. Om man vil redusere litt fett og sukker er det bare å endre til litt lettere produkter, og ha en litt mer syrlig is - den bør være mer syrlig egentlig enn søt når den skal være mot kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå