Gå til innhold

Tv på soverommet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du tv på soverommet eller ikke?Brukes den mye?Hvor stor?

 

Anonymous poster hash: 77d2d...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har vi ikke, og det skal heller aldri inn noen TV på soverommet vårt.



Anonymous poster hash: 455f0...39d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en på soverommet vårt. Bruker den av og til når vi har langvarig besøk (noen uker) og jeg vil ha litt tid helt for meg selv. Det skjer kansje 2 ganger i året men deilig å vite at muligheten er der. Brukte den litt mer før. Nå bruker jeg oftere nettbrettet.



Anonymous poster hash: d1ba5...afa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tv på soverommet. Støvsamlende bråkeboks skal ikke inn på mitt soverom!

 

 

Om jeg noen gang skulle hatt lyst å ligge i senga en hel dag å se tv, så har jeg data eller ipad.



Anonymous poster hash: e7e71...5c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det før vi fikk barn, når de kom ble den kasta ut. Verken vi eller barna skal ha tv på rommet. Kanskje vi må lage til en ekstra tvstue når barna blir litt eldre.

 

Anonymous poster hash: e30a6...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten flatskjerm. Ser på tv en times tid før jeg sover eller tegnefilm med barnet noen ganger om morgenen.



Anonymous poster hash: 649fc...ff5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har tv på soverommet. Det blir nesten aldri brukt. På de 8 mnd vi har bodd her i huset har vi brukt det 2 ganger.

Men kjekt å ha :-P

Barnet har også tv på rommet, det blir brukt litt oftere . Til å se på film.

 

Anonymous poster hash: 2a2af...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke, skal aldri ha. Jeg sliter så med å sovne inn,  tror neppe det hadde blitt lettere med en tv som frister eller en mann som vil se på. 



Anonymous poster hash: 950ef...5dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke og vil ikke ha, det kommer aldri noen tv inn på rommet vårt. Heller ikke smarttelefon eller nettbrett.

 

TV er bedre enn nettbrett da, all forskning viser jo at de brettene påvirker søvnen negativt.

 

Vi ser på TV, nettbrett, PC og mobiler i stuen før vi legger oss, når vi er i seng er det ikke mer skjermtitting for oss.



Anonymous poster hash: 9ecb3...604
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke og vil ikke ha, det kommer aldri noen tv inn på rommet vårt. Heller ikke smarttelefon eller nettbrett.

 

TV er bedre enn nettbrett da, all forskning viser jo at de brettene påvirker søvnen negativt.

 

Vi ser på TV, nettbrett, PC og mobiler i stuen før vi legger oss, når vi er i seng er det ikke mer skjermtitting for oss.

 

Anonymous poster hash: 9ecb3...604

 

 

 

Hvilken forsking sier at TV er bedre enn nettbrett egentlig? All informasjon jeg har lest om dette sier at det å titte på skjerm, uansett hvilken type, ikke er bra for søvnen.

 

Anonymous poster hash: 455f0...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja. den er kobla opp til data & blir brukt masse. sitter i arm kroken til sambo & ser på film når han kommer hjerm fra jobb kl 10 på morgenen eller 4 på natta, det er bare kos. men når han dro PS3 en inn på soverommet ble jeg mindre glad. han påsto han var syk & måtte ligge lenge den dagen så da kunne han jo spille litt, eller? NEI ikke noe ps3 i senga der går grensa gitt. er vanskelig nokk når han jobber som han gjør om jeg ikke må konkurere med et tv spill også :P men han sniker den inn av og til & sitter der & spiller når jeg kommer ut av dusjen osv :P da får hans spille i 10 min til så må det av tiden før vi sovner er hellig. er bare da vi har tid til å være kjærester nå om dagen 



Anonymous poster hash: e8ba0...750
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har vi ikke. Ser på tv i stuen eller kjøkkenet.

 

Barna har loftstue med tv, de får ikke ha det på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi, det henger i et skap. Men vi bruker det aldri lengre. Unntaket er om vi er syke, trenger senga, fred for resten av familien, men er frisk nok til å ønske underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tv på soverommet eller ikke?Brukes den mye?Hvor stor?

 

Anonymous poster hash: 77d2d...102

Vi har ikke TV på soverommet, heller ikke ungene på sine. Vi har det heller ikke i stua, kun på loftstua, og slik skal det fortsatt være.

 

Anonymous poster hash: e94ec...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja. den er kobla opp til data & blir brukt masse. sitter i arm kroken til sambo & ser på film når han kommer hjerm fra jobb kl 10 på morgenen eller 4 på natta, det er bare kos. men når han dro PS3 en inn på soverommet ble jeg mindre glad. han påsto han var syk & måtte ligge lenge den dagen så da kunne han jo spille litt, eller? NEI ikke noe ps3 i senga der går grensa gitt. er vanskelig nokk når han jobber som han gjør om jeg ikke må konkurere med et tv spill også :P men han sniker den inn av og til & sitter der & spiller når jeg kommer ut av dusjen osv :P da får hans spille i 10 min til så må det av tiden før vi sovner er hellig. er bare da vi har tid til å være kjærester nå om dagen 

 

Anonymous poster hash: e8ba0...750

 

den er ca 50" det er gubbens gamle min er like stor men helt ny så den fikk stå i stua da den er "penere"

 

Anonymous poster hash: e8ba0...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...