Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hun gir opp så lett på alt, og gidder ikke å se på hvordan mamma gjør det :-P Er det flere på denne alderen som er sånn? Anonymous poster hash: ab743...779
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Niesen min er tre, og høres ganske lik ut. Både når det kommer til tegneferdigheter og det å ikke gidde å prøve hvis det blir for vanskelig. Anonymous poster hash: 16c82...797
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Slik er min og. No biggie. Anonymous poster hash: 4aaa4...0d5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Min er 4, er ikke så lenge siden han begynte å tegne ting man kunne kjenne igjen. Hun er nok helt normal. Jeg er 32 og kan knapt tegne en strekmann selv:) Anonymous poster hash: 870bf...1be
Monica Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Min tegna kruseduller i evigheter, og brydde seg ikke om å tegne. Så litt før han ble 5, startet han å tegne vanlige ting, og ble veldig flink. Har siden da fått mye skryt av skole og barnehage på hvor flink han er.
Fru vims Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Er vel ikke før de er fire år de burde kunne tegne noe annet enn krusseduller, selv om mange gjør det lenge før. Jeg er voksen og ikke så flink til å tegne
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Dette har med interesser å gjøre, alt fra å ta imot ball til å klatre, tegne, løpe, klatre og balansere trenger øvelse, og de tingene barna selv synes er gøy er det de tidligst blir flinke til Sønnen min gadd aldri å tegne, og tegnet bare kruseduller da han var 3,5 år. Datteren min elsket å tegne fra hun var rundt 2 år, tegnet masse hver enste dag. Da hun var 3,5 år tegnet hun "prinsesser" med langt hår og detaljer som 5 fingre og øyevipper, hun kunne også skrive navnet sitt. Sønnen min elsket lego og laget de mest fantastiske kjøretøy og byggverk, datteren min synes det var kjedelig og fikset bare så vidt et høyt tårn på samme alder. Ikke bekymre deg, det kommer når interessen plutselig vekkes. Om det er noen trøst er sønnen min som var så sen med å tegne og skrive bokstaver nå 13 år og faktisk veldig flink til å tegne, han kan sitte lenge med en sort tusj og lage tegneserier, fantasifigurer osv. Anonymous poster hash: e8135...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå