Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg bare lurer.. Anonymous poster hash: 26756...b1e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Da blir barnet vant til å være i vann,å får ikke vannskrekk sånn som gutten min har hatt siden han var baby. Nå er han 2.5 år å fortsatt helt hysterisk når det gjelder å bade. Anonymous poster hash: bb40e...7c6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Da blir barnet vant til å være i vann,å får ikke vannskrekk sånn som gutten min har hatt siden han var baby. Nå er han 2.5 år å fortsatt helt hysterisk når det gjelder å bade. Anonymous poster hash: bb40e...7c6 Jeg bare lurer, for de to jeg kjenner som deltok paa dette liker ikke aa bade, og da fatter jeg ikke poenget. Anonymous poster hash: 26756...b1e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Nei men poenget er jo å få de til å like vann etter vært. Anonymous poster hash: bb40e...7c6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Er det ikke noe med å vedlikeholde den holde pusten-refleksen? (correct me if im wrong, har aldri vært på babysvømming) Anonymous poster hash: 038a6...489
Salvador Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 bedrer motorikk, styrker muskulatur, sosialt med andre babyer, bevegelsene i vannet er med på å styrke den naturlige utviklingen av barnet, som krabbe-bevegelser. Det er en herlig ting å gjøre sammen med mor og/eller far, er med på å styrke tilknytting og bedrer samspill mellom barn og foreldre. Barnet får også respekt for vannet, og lærer seg å beherske det elementet tidlig, og lærer seg også å ikke være redd for vann. Mye positivt med andre ord
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Trygghet i vann. som mor til to angrer jeg stort på en ting, og det er at jeg ikke gikk på babysvømming med første. Det må ikke være organisert, men tilvenning er gull verdt helt fra starten. Anonymous poster hash: 9c474...03f
☆☆☆ Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Kurs ser eg på som bortkasta, men eg synes det er viktig at dei får vere i vatn frå dei er små.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Man har vel ulike grunner til å gå på babysvømming, men organiserte kurs er jo absolutt ikke noe man MÅ gjøre. Med første gikk vi to kurs før hun fylte året, men var dårlige til å følge opp i etterkant så nå må hun vennes litt til det igjen som 2 1/2-åring. Med yngste rakk vi likssom aldri begynne når hun var baby, men nå er hun og jeg på kurs en dag i uka, startet da hun var 14 måneder. For meg/ oss er det en hyggelig aktivitet å gjøre en gang i uken, en fast avtale og et sted vi møter andre barn og foreldre. Vi skal være flinkere til å gå å svømme med familien i helger etter dette kurset tenker jeg. Virker som noen synes svømmekurs er noe man skal gjøre, men de fleste i min generasjon lærte vel å svømme i 6-8 års alderen så det er jo ikke for sent om man ikke begynner tiidlig! Anonymous poster hash: fd566...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå