Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Bare fordi jeg vet hva det krever å ha barn... Jeg er sikkert syk i hode som kan tenke slik, men var veldig ung mor og det gikk fint, men synes etter 3 barn og myyye oppfølging så krever det sitt. Og vet ikke om jeg orker en ny runde nå som barna har blitt store, minste 10 År. Skal sies at jeg har blitt gravid m spiral, så jeg prøvde ikke og var ikke sløv... Er jeg gal som tenker dette??? Og er det andre som har vært igjennom det samme og kan berolige meg med at det har gått bra begge valg?? Måtte bare få det ut...unnskyld om jeg støter noen. Anonymous poster hash: 26777...a50
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Dette er det bare du og din mann som kan bestemme. Ble selv storesøster i en alder av 10, mamma var 38. Men jeg tenker at hadde det vært meg, hadde jeg ikke tatt abort. Anonymous poster hash: 474cb...d66
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Ikke gjør det. Du kommer til å angre! Du kommer til å elske babyen din og ikke fatte hvordan du en gang kunne vurdere å ta det bort når babyen først kommer. Du klarer detre ♡ Anonymous poster hash: 01bec...23f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er 38 og hadde tatt abort. Har ikke noe ønske om å begynne på nytt som småbarnsmamma. Anonymous poster hash: ba0b0...b0d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Jeg skjønner deg godt. Dette må dere kjenne på dere selv hva dere klarer. Jeg har hatt et lite krevende barn og et svært krevende barn. Hadde jeg blitt gravid nå hadde det blitt abort. Jeg er rett og slett utslitt. Men man vet jo aldri på forhånd hvilket barn man får. Anonymous poster hash: 898dd...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Du er nok ikke den eneste som har gjort det. Det viktigste er tross alt de barna du har pr. i dag. Du er voksen, og klarer kanskje helt greit aa leve med dett. Det vet du best selv. Anonymous poster hash: d0252...9af
MrsMilla Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Skjønner deg godt, vi er nå 24 uker ut i en ekstremt uplanlagt graviditet. Trodde først jeg hadde fått brystkreft - så usannsynlig var en graviditet for oss. Han ville ta abort - jeg klarte det bare ikke. Dette er fjerde barnet for oss også... Først så vi ingen løsning og ingen lys i tunnelen. Passet ikke med jobb, oppussing, framtidsplaner eller noenting. Etter å ha latt det gått noen uker der vi så ut som vi hadde fått dykkersyken begge to - så begynte det meste å løse seg litt etter litt. Nå er vi mye mer positive, og forbereder oss på den lille jenta som kommer :-) Ser mer framover til den flotte familien vi får nå etterhvert, og prøver å ikke gro tankene fast i den korte tiden med nattevåk og greier. Det varer tross alt ikke veldig lenge egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 jeg tok abort i samme situasjon. er 34 år. Fikk totalt angst. Angrer ikke.. Ikke en gang på dager jeg har overskudd… selv om opplevelsen i seg selv ikke var noe hyggelig. Anonymous poster hash: 5c476...207
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Ikke gjør det. Du kommer til å angre! Du kommer til å elske babyen din og ikke fatte hvordan du en gang kunne vurdere å ta det bort når babyen først kommer. Du klarer detre ♡ Anonymous poster hash: 01bec...23f Det er helt fjernt å påstå at noen du ikke kjenner Vil angre på noe. Det er slett ikke alltid sånn. Jeg tok abort og angrer absolutt ikke. Det var det rette i den situasjonen. Det betyr ikke at det er rett for HI, men ingen av oss ukjente forumdamer kan vite det. HI, jeg vet det er en vanskelig situasjon, ønsker deg alt godt. Gjør det du selv synes er best. Det er ikke opp til alle andre å ha en formening om ditt beste, det er du selv som må kjenne på det. Håper det går fint med deg oppi alt:) Anonymous poster hash: 228be...812
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Har vært i akkurat samme situasjon. Var en vanskelig beslutning å ta, men har aldri vært i tvil om at det var den rette beslutningen å ta for vår familie. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for! Anonymous poster hash: 59762...137
sug lut Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde ikke nølt med abort. Vi lever heldigvis i en tid der man ikke pålegges å rykke tilbake til start hver gang man måtte bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde aldri klart å tatt abort uansett om jeg nå etter 3 barn ser meg selv som ferdig. Blir jeg gravid om 8-9 år så får vi bare begynne på an igjen.. Men heldigvis skal mannen inn å snippe.. Men husk at det er bare du og mannen din som kan ta valget.. Anonymous poster hash: a519e...1fe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 Det valget er det vel bare du og din mann som kan ta. Men om det gjøres kun av bekvemmelighetshensyn (orker ikke, er sliten osv) og ikke av medisinske så kan jeg ikke forstå det dessverre. Anonymous poster hash: c0f35...c64
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er veldig klar på at jeg hadde tatt abort nå, hadde jeg blitt gravid. Gjør selvfølgelig alt jeg kan for å ikke bli det. Minste barnet er 8 år, og et av barna har ADHD, og alt som følger med det. Er flere i familien som har det og. Jeg vet at jeg hadde bare ikke orket eller taklet og få et sånt barn nå. Anonymous poster hash: 206f1...d71
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror på skjebnen, kanskje er det meningen at du ble gravid? Ikke vet jeg! Gjør det du føler for. Er du i tvil så tror jeg du må gå i tenkeboksen altså Klem til deg! Anonymous poster hash: c9ba3...89f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde nok tenkt de samme tankene som deg og jeg er 39 år, har to små, tette og har aldri ønsket mer enn 2 barn. Hadde vi blitt gravide med spiral nå ville jeg 90% sikkert valgt abort og tror ikke det er et valg jeg/vi ville angret på, så vi er alle forskjellig! Anonymous poster hash: f972e...1fe
Elsker livet Skrevet 14. mars 2014 #17 Skrevet 14. mars 2014 Hadde ikke vurdert det ett sekund. Selv om det rykker dere tilbake til start 10 år, så er det en berikelse for hele familien. I tillegg kommer selvsagt traumene man kan oppleve rundt en abort, og det etiske.
Gjest lillehi Skrevet 14. mars 2014 #18 Skrevet 14. mars 2014 Vil bare ønske deg masse lykke til😃 dere tar sikkert det valget som passer best for deres familie👍 klem💕
Elsker livet Skrevet 14. mars 2014 #19 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde forresten ikke sett så lyst på det som det høres ut.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #20 Skrevet 14. mars 2014 Jeg tok abort etter to barn, og har aldri angret. Faktisk tenker jeg i hektiske situasjoner om hvordan det hadde vært med en ekstra og da grøsser jeg. For oss var det rett valg. Ble også gravid på spiral. Hadde aldri orket å starte med bleier og våkennetter når barna endelig har blitt store og selvstendige, og alt fungerer så fint som det gjør. Anonymous poster hash: bae5f...39b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #21 Skrevet 14. mars 2014 Er jo annleis for meg som fekk førstemann (av to) som 37 åring, men eg hadde ikkje vurdert abort om eg hadde blitt gravid no som 43 åring. Ein held seg jo ganske ung og, når ein får barn i vaksen alder Og det har vore stor stas for dei store barna i familiar eg kjenner til som har fått attpåskattar. - men dette er det jo berre du og mannen som kan finne ut av når det gjeld dykkar famile og liv. Anonymous poster hash: c53dd...b7b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #22 Skrevet 14. mars 2014 Kjære deg, jeg vet akkurat hvordan du har det. Har vært i din situasjon to ganger og blitt uønsket gravid på prevensjon. Første gang tok jeg abort og selv om det var tøft angrer jeg ikke på det. Så ble jeg gravid igjen i høst, 37 år, og med to "store" barn... Da kjente jeg at jeg måtte gå en ekstra runde med meg selv. Mye hadde skjedd i mellomtiden og jeg bestemte meg for å beholde det denne gangen. Om det er rett eller galt funderer jeg fremdeles på, jeg vet at når nurket kommer en gang på forsommeren kommer jeg til å elske det overalt på denne jord!! Kjenn etter hva som er riktig for deg! Og lykke til med valget! Anonymous poster hash: 53a7e...ab9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #23 Skrevet 14. mars 2014 Kjære deg, jeg vet akkurat hvordan du har det. Har vært i din situasjon to ganger og blitt uønsket gravid på prevensjon. Første gang tok jeg abort og selv om det var tøft angrer jeg ikke på det. Så ble jeg gravid igjen i høst, 37 år, og med to "store" barn... Da kjente jeg at jeg måtte gå en ekstra runde med meg selv. Mye hadde skjedd i mellomtiden og jeg bestemte meg for å beholde det denne gangen. Om det er rett eller galt funderer jeg fremdeles på, jeg vet at når nurket kommer en gang på forsommeren kommer jeg til å elske det overalt på denne jord!! Kjenn etter hva som er riktig for deg! Og lykke til med valget! Anonymous poster hash: 53a7e...ab9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #24 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er 39 år og ville tatt abort. Jeg har derfor sterilisert meg og håper det ikke svikter. Er ferdig med småbarn og babytiden og nyter det å få eldre barn. Dette er det nok kun du og mannen din som må finne ut av. Anonymous poster hash: 813ab...fea
magica fra tryll Skrevet 14. mars 2014 #25 Skrevet 14. mars 2014 hm,ble selv gravid som 38-åring med 3 barn fra før, minste 10 år. Jeg synes det var så fantastisk at jeg like godt fikk enda 2 til. Når jeg ser på mine nydelige 3 små gutter, er det helt utenkelig at ikke alle 3 skulle vært her. Klart det går helt flott, om du vil. Dette er vel et barn som vil til dere da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå