Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hvor alvorlig må det være for at man kan ringe plattformen for å få snakke med noen? Det er ikke skjedd noe alvorlig og ingen har dødd, men jeg trenger så veldig å få snakke med mannen min snarest mulig. Han ringer hver kveld, og jeg har snakket med han for noen timer siden, men jeg trenger å få tak i han sånn at han kan komme hjem i morgen (4 dager før tiden). Han har jobbet offshore i mange år, men jeg har aldri ringt etter han før og aner ikke hva som skjer om jeg ringer det nr han ringer meg fra. Han jobber på dekk, så han har ingen fast tlf i nærheten. Noen som aner? Anonymous poster hash: a7dc1...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Har du nr til arbeidsgiver? Det er ikke så lurt å ringe det nr han ringer fra, for du vet jo ikke om det er inn til lugaren, og der ligger det en annen å sover hvis mannen din nå jobber. Siden de jobber skift . Men har du ikke fått ett nødnr? Og det må være veldig alvorlig hvis du ska få sendt mannen hjem før tiden. Pga det koster masse penger og tid for arbeidsgiver . Tror det er snakk om død og alvorlig sykdom/skade som gjør at de kan sendes hjem tidligere . Anonymous poster hash: 9b405...61a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Har du nr til arbeidsgiver? Det er ikke så lurt å ringe det nr han ringer fra, for du vet jo ikke om det er inn til lugaren, og der ligger det en annen å sover hvis mannen din nå jobber. Siden de jobber skift . Men har du ikke fått ett nødnr? Og det må være veldig alvorlig hvis du ska få sendt mannen hjem før tiden. Pga det koster masse penger og tid for arbeidsgiver . Tror det er snakk om død og alvorlig sykdom/skade som gjør at de kan sendes hjem tidligere . Anonymous poster hash: 9b405...61a Han ringer ikke fra lugaren, så det er ikke noe problem. Men jeg er jo litt redd for å sette himmel og jord i bevegelse og skremme livet av han i same slengen. Han kommer jo til å få sjokk siden jeg aldri har ringt før. Jeg vet at det må være alvorlig for at han skal komme hjem og det er det. Ellers hadde jeg aldri vurdert det, selvsagt. Han er kun på denne plattformen for å reparere noe så det er ingen som må avløse han om han drar hjem, men de han jobber med må nok stå litt lenger for å bli ferdig med jobben - og det er jo heller ikke så stas. Takk for svar jeg får telle litt på knappene om hva jeg skal gjøre. Hi Anonymous poster hash: a7dc1...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Ring til bedriften å få nummer til et kontrollrom eller der folk jobber, ikke gjør som meg å ring til lugaren. Jeg gjorde det med min X, ikke så kjekt når jeg det var han som sov ( en annen mann) som tok telefonen. Jeg lagret et nummer som jeg visste kom fra et kontrollrom, og en gang det var litt "krise", en bil hadde krasjet i meg og jeg trengte å vite hvilket forsikringselskap vi hadde etc så ringte jeg der, sjefen tok telefonen, og det tok 3 min før x en ringte meg igjen. I "nød" blir de kalt opp på høytalleren. I mitt tilfelle var jeg litt flau for det var jo ikke akkurat nød at noen hadde dødt, og x ble livredd hehe. Anonymous poster hash: 5bce0...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå