Gå til innhold

Hva er finest i taket; gips eller panel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere? Klarer ikke bestemme meg! Huset er fra 1960 og jeg skal ha dette i stue og kjøkken (åpen løsning) Syns det er synd at alt av ferdigmalte lister, dører etc kommer i egghvit/ bomull, som jeg syns er for gult mot evt helt hvite vegger:/

 

Hilsen perfeksjonisten;p



Anonymous poster hash: f8d00...3f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på om dere skal ha slette vegger eller panel.

 

Men jeg syns ofte panel på vegg og tak gjør seg i gamle hus.

 

Anonymous poster hash: 67be1...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hvite vegger er jo ...grusomt.. eller? Skal du ha helt kritthvite vegger, virkelig? Kan du litt om farger/ interiør? Ikke frekt ment, bare lurer. :) Hvorfor vil du ha det?



Anonymous poster hash: 9af42...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo helt an på om dere skal ha slette vegger eller panel.

 

Men jeg syns ofte panel på vegg og tak gjør seg i gamle hus.

 

Anonymous poster hash: 67be1...8a4

Tenker gipsvegger. Syns det blir for mye med panel både i tak og på vegger. Hadde huset vært eldre, så hadde det funket..

 

Jeg ønsker kritthvitt tak, men da kræsjer det med de ferdigmalte listene, vinduer og slikt. Takfargen og glansgraden har veldig mye å si for romfølelsen..

 

HI

 

Anonymous poster hash: f8d00...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kommer jo helt an på om dere skal ha slette vegger eller panel.

 

Men jeg syns ofte panel på vegg og tak gjør seg i gamle hus.

 

Anonymous poster hash: 67be1...8a4

Tenker gipsvegger. Syns det blir for mye med panel både i tak og på vegger. Hadde huset vært eldre, så hadde det funket..

 

Jeg ønsker kritthvitt tak, men da kræsjer det med de ferdigmalte listene, vinduer og slikt. Takfargen og glansgraden har veldig mye å si for romfølelsen..

 

HI

 

Anonymous poster hash: f8d00...3f3

 

Slette vegger og slett tak er regelen min iallefall;) Har alltid likt det godt selv, men har nå faktisk fått sansen for panel, skygge, og dermed også panel i tak. Syns det hører sammen;) 

 

Ikke velg kritthvite vegger og tak, for så bomull på listverk. Da bør du male listverket selv. Skikkelig drittjobb. 

Men om du har en veggfarge som ikke kræsjer med bomull kan du fint ha kritthvitt tak, mener nå jeg da. 

 

Har sliti og styra mye med det der selv, malt så mange lister selv for å få de hvite osv. Har nå gitt opp. Dører, lister osv er nå bomull hos meg, og vegger er eggehvitt. Sammen og alene ser de to fargene ganske hvite ut likevel har jeg funnet ut.

 

Har rett og slett gitt litt opp, for det er så styr når ferdigmalt er bomull, og det er tidkrevende og male alt selv:P

 

Lykke til ;)

 

Anonymous poster hash: 67be1...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...