Gå til innhold

Dårlig av legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min som stod meg veldig nær døde nylig. Jeg har aldri gått på noen som helst form for beroligende midler, men nå ønsker jeg litt hjelp for å slappe av og å sove litt. Spurte om en pakke sobril, valium etc. Legen sa tvert nei.

Anonymous poster hash: ebb9e...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min som stod meg veldig nær døde nylig. Jeg har aldri gått på noen som helst form for beroligende midler, men nå ønsker jeg litt hjelp for å slappe av og å sove litt. Spurte om en pakke sobril, valium etc. Legen sa tvert nei.

Anonymous poster hash: ebb9e...f3f

Bra at han sa nei. Dette er en sorgproses du må gjennom uansett. Og med å ta beroligende piller vil du bare utsette det.  Det er tøft, men ikke til å unngå. Klem til deg.

Anonymous poster hash: 9e5e6...60b

Skrevet

Begynn å skrive dagbok. 

På sikt hjelper det mye bedre enn noen piller.

Anonymous poster hash: 0cd4a...4eb
Skrevet

Fornuftig lege! Jammen godt å høre at noen leger er sånn!

Anonymous poster hash: cf016...5e2

Skrevet

Kondolerer, så utrolig trist:-( det er vanskelig for utenforstående å bedømme om du kunne trengt noe beroligende i den situasjonen du er i, men husk at det er veldig lett å bli avhengig av den type medikamenter.. Klem

Anonymous poster hash: 15261...bb9

Skrevet

Det er noe beintøft man må gå igjennom. Det er ikke bra med valium, det skyver unna problem for en liten stund. Mistet også broren min, og skulle gjerne hatt beroligende medisiner nå, noen år etter, men det går ikke. Det er dette som er sorgen..

Anonymous poster hash: ce94e...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...