Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Broren min som stod meg veldig nær døde nylig. Jeg har aldri gått på noen som helst form for beroligende midler, men nå ønsker jeg litt hjelp for å slappe av og å sove litt. Spurte om en pakke sobril, valium etc. Legen sa tvert nei. Anonymous poster hash: ebb9e...f3f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Broren min som stod meg veldig nær døde nylig. Jeg har aldri gått på noen som helst form for beroligende midler, men nå ønsker jeg litt hjelp for å slappe av og å sove litt. Spurte om en pakke sobril, valium etc. Legen sa tvert nei. Anonymous poster hash: ebb9e...f3f Bra at han sa nei. Dette er en sorgproses du må gjennom uansett. Og med å ta beroligende piller vil du bare utsette det. Det er tøft, men ikke til å unngå. Klem til deg. Anonymous poster hash: 9e5e6...60b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Begynn å skrive dagbok. På sikt hjelper det mye bedre enn noen piller. Anonymous poster hash: 0cd4a...4eb
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Fornuftig lege! Jammen godt å høre at noen leger er sånn! Anonymous poster hash: cf016...5e2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Kondolerer, så utrolig trist:-( det er vanskelig for utenforstående å bedømme om du kunne trengt noe beroligende i den situasjonen du er i, men husk at det er veldig lett å bli avhengig av den type medikamenter.. Klem Anonymous poster hash: 15261...bb9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Det er noe beintøft man må gå igjennom. Det er ikke bra med valium, det skyver unna problem for en liten stund. Mistet også broren min, og skulle gjerne hatt beroligende medisiner nå, noen år etter, men det går ikke. Det er dette som er sorgen.. Anonymous poster hash: ce94e...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå