Gå til innhold

Drømmer så mye grusomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg drømt intenst og om utrolig grusomme, groteske og ekle ting. I alle drømmene er det noen som er syke eller som skader seg. Det er folk jeg kjenner. Skadene og smertene er alltid sentrert i mageregionen. Den ene natten drømte jeg at vi hadde babyshower for en venninne jeg hadde da jeg var liten. Hun var høygravid og skulle ta rulletrappen. Da hun var kommet på toppen av rulletrappen falt hun over kanten og rett i gulvet under. Da jeg kommer bort til henne er hun full av blod på magen og i underlivet. Jeg prøver desperat å få henne til sykehuset, men det går ikke. En annen natt drømte jeg at jeg var ute med en kollega fra jobben. Plutselig blåser magen hans opp til en ballong og han vrir seg i smerter. Han blir grå og kaster opp. Jeg følger han hjem, men det blir bare verre. Igjen er vi hindret i å dra til sykehuset. Jeg drømmer slik hver natt.. Hva kan det komme av? Det begynte plutselig og er ekstremt ubehagelig for jeg sover veldig dårlig.

Anonymous poster hash: 44a7f...812
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du gravid? hadde masse slike rare horrible drømmer i begynnelsen av mitt svangerskap..

Skrevet

Er ikke gravid

Anonymous poster hash: 44a7f...812
Skrevet

Har du endret matvaner eller treningsmønster? Begynt på en ny type medisin, for eksempel melatonin? Stresset? Mange ulike ting som kan være med på å endre typen drømmer i en periode. Det kan også være noe underliggende der, altså at underbevisstheten din prøver å gi deg en beskjed. Men det er jo vanskelig, for disse rare beskjedent man kanskje kan få i drømmene sine handler jo svært sjelden om det man faktisk drømmer om.

Anonymous poster hash: 1206e...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...