Gå til innhold

Ville du "gitt" dette i gave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil til syden nå i billigperioden, og samboer fyller år om litt, vil det da være noe å gi han turen i gave?? 2-3000 kr per pers?

Anonymous poster hash: 7e250...e04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en fin gave for meg :)

Heldig samboer - god tur :)

Anonymous poster hash: ce036...6b9
Skrevet

Hadde blitt veldig glad for en sånn gave :-)

Anonymous poster hash: 659ee...c6d

Skrevet

Jaaa... selvfølgelig:-) han blir nok veldig glad:-)

Anonymous poster hash: 3007e...a88

Skrevet

Det er akkurat en sånn gave jeg ville både gitt og blitt veldig glad for å få:)

Skrevet

Hvis dere allerede har planlagt turen, du skal være med og dere kansje til og med har mer eller mindre felles økonomi er det en skral gave.

Om dere har seperat økonomi og han ikke vet om det er det en veldig fin gave.

Anonymous poster hash: 1985b...409
Skrevet

Det kommer litt an på. Hadde jeg kjøpt en slik gave til min mann hadde han tenkt jeg hadde overkjørt han ved å ikke snakke med han om det først. Det er jeg som setter sammen ferier og bestiller, men han vil gjerne uttale seg om tid, sted, boforhold og budsjett før jeg setter i gang.  Ferier er noe vi reiser på uansett, så han hadde følt det var som å få mat på bordet i gave, det får han uansett. 

Men har dere delt økonomi, du vet han får fri det tidspunktet og vet sånn ca. hva han liker, så er det jo selvsagt en flott gave.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave. Jeg har mer enn nok av ting og tang, det er ti år siden sist familien var på ferie i utlandet, og jeg kan egentlig ikke fordra alt styret med å finne ut av hvor, når og pris når det gjelder sånt. Så å bli servert en fiks ferdig ferietur til varmere strøk hadde ikke vært meg imot.

Anonymous poster hash: b074b...96b
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde blitt superglad!! Og det selvom vi har felles økonomi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...