Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Min mann vil gjerne kjøpe seg en toseter i stedet for femseter. vi har en sønn på snart ett år. Jeg kommer nok til å kjøre sønnen vår mest, men kommer jo til å komme situasjoner hvor han må hente ham osv. Jeg tenker det ikke er bra at et barn må sitte i fremsetet,men han vil ikke helt høre... men er det ikke slik at det faktisk er forbudt også? Så kan jeg bruke det som argument også.... Anonymous poster hash: afd8a...3c2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Er ikke forbudt nei, men airbagen må kunne kobles ut. Høres dog veldig upraktisk ut med bare toseter når man er familie på 3. Anonymous poster hash: d9c48...fe2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Ja, airbagen må kobles ut. Jeg har kjørt en større bil (3 seter) med lasterom og måtte koble ut airbag på passasjersiden. På nyere biler kan man gjøre det selv med nøkkelen, på eldre biler må man på verksted for å gjøre det, så kanskje greit han kjøper seg en bil av nyere dato Anonymous poster hash: 7dfaa...b9b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Det går vel ikke ann å sitte bakovervendt fremme? Anonymous poster hash: 044f4...587
Appelsinpiken Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Får helt fint å sitte bakovervendt fremme så lenge airbagen er koblet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå