Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Vært syk i 2 uker, sliten, trøtt, lav feber, skikkelig hoste i snart 1 uke. Hoster så jeg brekker meg og blir svimmel pga hoste anfallene er så hyppige så jeg ikke får rustet ordentlig. Vært så mye hos doktoren i det siste pga andre ting, så nå kjenner jeg det er flaut å ringe. Er mye kikhoste som går rundt og mistenker dette. Kan legevakta gi meg evt svar eller er dette en prøve som må dyrkes? (Tanke på kikhoste) Anonymous poster hash: 39431...c1f
Love my kidz Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Hadde ikke mistenkt kikhoste, men heller bronkitt eller lungebetennelse. Ville absolutt dratt til legen hvis det hadde vedvart så lenge.
It's all about me Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Tipper det er lungebetennelse. Er iallfall slik jeg er i staten.....før jeg blir fullstendig ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Aboslutt! Sånn var jeg og, og endte opp med lungebetennelse i 8 mnd... Anonymous poster hash: 57a60...d72
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Da har jeg ringt legen, men han har fri idag. Heldigvis kunne jeg komme til en annen lege, så fikk time ti over to. Håper legen finner ut av det, for nå er jeg lei. Anonymous poster hash: 39431...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå