Gå til innhold

Hva gjør man med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ny jente i nabolaget som har flyttet hit for litt siden. Jeg har tidligere reagert på at denne jenta er veldig sytete og skal klage og sladdre på det meste. Hun har vært her mange ganger sammen med andre barn og det er til tider et lite mareritt.

Sønnen her har både gutte og jentevenner så det er som regel en god blanding.

Nå i kveld var det en gjeng ute og lekte. Sønnen min og et annet barn kommer til slutt inn. Etter en liten stund kommer denne jenta og moren. Jenta har kommet gråtende hjem. Hun har sagt at min sønn har truet med å sparke ball på henne, nektet henne å bli med inn her i kveld og tidligere har syklet fra henne når de har vært ute.

Vi sa vi skulle snake med sønnen vår om dette når han ble alene.

Sønnen min ble veldig lei seg og nekter for at han har gjort dette. De har sparket ball sammen ute her alle barna. Hun skal ha sagt at hun ikke ville være med inn her. Han har tidligere fortalt at hun flere ganger bare har gått fra han når de har vært ute sammen.

Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gripe dette ann. Har en følelse av at det sønnen min sier er nærmest sannheten. Men er livredd for å være den moren som er godtroende og tror tror sine egne unger ikke gjør noen feil, bare alle andres unger.

Vi har som sagt reagert på denne jenta før da ingen av se andre barna som er her er på samme måten. Hun er riktignok enebarn og en smule bortskjemt også.

Vil ikke tvinge han til å be om unnskyldning heller om dette viser seg å ikke være sant.

Hva gjør dere om dere kommer i lignende episoder?

Anonymous poster hash: 86add...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville egentlig sagt det du sier her; at sønnen din forteller en annen historie, og at du ikke vil tvinge ham til å si unnskyld.

Anonymous poster hash: 08517...9c8
Skrevet

He he du er nok den moren som er godtroende og tror at sønnen din bare er snill og jenten er ond.

Hvorfor skulle jenten ha kommet gråtende hjem om hun ikke vil komme hjem til dere?

Kanskje de har kranglet og han truet da henne med å sparke ballen på henne

Anonymous poster hash: 17d11...e1a

Skrevet

Sannheten ligger et sted midt i mellom, tenker jeg. Få begge barna til å fortelle samtidig, og spør begge to om de kunne gjort noe annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...