Gå til innhold

Ufattelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvorlig grad av psykisk sykdom...galskap og ondskap som er så hårreisende at jeg er glad jeg ikke forstår hva som foregår oppi huet på slike! Er så forferdelig, finner ikke ord.

Anonymous poster hash: ad6ca...2bc

Skrevet

Alvorlig grad av psykisk sykdom...galskap og ondskap som er så hårreisende at jeg er glad jeg ikke forstår hva som foregår oppi huet på slike! Er så forferdelig, finner ikke ord.

Anonymous poster hash: ad6ca...2bc

Jeg har en venninne som  har gjordt noe lignende med sine barn, men bv her fant ut at tiltak i hjemmet i noen mndr var nok  hjelp..

Bra disse her ungene har blitt reddet av bv, godt å se at det fungerer noen steder ihvertfall.

Anonymous poster hash: 4b8ba...d46

Skrevet

Ååååhh, jeg får så vondt inni meg. Tenk at noen kan gjøre slikt mot barn?!?! Gråter inni meg og håper disse barna får all den hjelp de trenger og at moren får en høy straff. Slikt er mildt sagt hårreisende og ekstremt motbydelig. Jeg finner ikke ord......

Anonymous poster hash: a390f...9b4

Skrevet

Håper hun får lovens strengeste straff! Denne "moren" er ikke et menneske og fortjener ingenting godt! Fy faen, stakkars barn, alt de har gått gjennom:( Spørs hvordan livet videre blir for dem:(

Anonymous poster hash: cfad2...a8f

Skrevet

Håper hun får lovens strengeste straff! Denne "moren" er ikke et menneske og fortjener ingenting godt! Fy faen, stakkars barn, alt de har gått gjennom:( Spørs hvordan livet videre blir for dem:(

Anonymous poster hash: cfad2...a8f

Jeg håper disse barna får all hjelp de trenger:-( Utrolig trist!

Jeg har fått livet mitt ødelagt etter vold i oppveksten, både psykisk og fysisk.

Så å lese om disse barna er som å lese om min egen oppvekst + seksuell misbruk av far og "slave"

Får mye mareritt men har det mye bedre nå. Ber for disse barna:-(

Anonymous poster hash: b44bd...8bb

Skrevet

:'( :'(

Anonymous poster hash: 492b5...542

Skrevet

Jeg synes det er så rart at vi ikke har hørt mer om hva som skjedde med den 3-åringen oppe i nord jeg, hvorfor får noen slike saker så mye større mediaomtale enn andre?

http://www.nrk.no/nordland/foreldre-siktet-etter-at-gutt-dode-1.11597785

Anonymous poster hash: b9c5e...0e7

Fordi media av og til er fintfølende nok til å behandle slike saker som de tragediene de er. Ikke alt bør brettes ut slik at gribber kan grafse mest mulig i det.

Anonymous poster hash: 555e0...0d5

Skrevet

Jeg synes det er så rart at vi ikke har hørt mer om hva som skjedde med den 3-åringen oppe i nord jeg, hvorfor får noen slike saker så mye større mediaomtale enn andre?

Fordi media av og til er fintfølende nok til å behandle slike saker som de tragediene de er. Ikke alt bør brettes ut slik at gribber kan grafse mest mulig i det.

Jeg tror ikke vi blir kvitt barnemishandling ved å tie det ihjel, det vet vi vel nå at ikke fungerer så godt. Eneste resultatet vi har oppnådd med det er at folk er livredd barnevernet fordi de tror de "bare kommer og tar barn" fra helt ok foreldre....

Synes det er på tide med en ny fremgangsmåte for å jobbe mot barnemishandling, og for å få til det må temaet belyses.

Men selvfølgelig enig i at man må prøve å skjerme og beskytte barna fra media, vanskelig balansegang kanskje.

Skrevet

Jeg tror ikke vi blir kvitt barnemishandling ved å tie det ihjel, det vet vi vel nå at ikke fungerer så godt. Eneste resultatet vi har oppnådd med det er at folk er livredd barnevernet fordi de tror de "bare kommer og tar barn" fra helt ok foreldre....

Synes det er på tide med en ny fremgangsmåte for å jobbe mot barnemishandling, og for å få til det må temaet belyses.

Men selvfølgelig enig i at man må prøve å skjerme og beskytte barna fra media, vanskelig balansegang kanskje.

Det er ikke snakk om å tie i hjel, det er snakk om at ikke alle detaljer behøver å komme ut i media. Slike ting er alltid en menneskelig tragedie. Når det gjelder saken i nord, er den fortsatt under etterforskning. Ingen tjener noe på at det grafses mer i den på nåværende tidspunkt. Vi vet at det har skjedd noe som har ført til tiltale, og mer trenger vi faktisk ikke å vite. Det har tidligere hendt at etterforskere har tatt feil, og at ikke noe straffbart har skjedd. Det er lurt å trå litt varsomt av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...