Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Når hun sover så hører jeg ikke om hun puster selvom hun ligger rett ved siden av meg. Noen ganger tror jeg at hun har stoppet å puste litt og når jeg tar på henne da så skvetter hun til akkurat som om hun har glemt å puste. Er dette normalt? Er redd for krybbedød Anonymous poster hash: dfe0d...99f
Guttaboys Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Det er nok helt normalt. Mine kunne skvette til uten at jeg tok på dem (drømmer kanskje?). Det hendte at de sov helt lydløst. Du kan bruke et lite speil som du tar under nesa, så ser du om det kommer dugg på det:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Men gisper hun til når hun skvetter da, akkurat som om hun trekker pusten dypt? Kan være hun bare kvepper når du plutselig er borti henne. Anonymous poster hash: 3552f...858
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Det er en refleks som gjør at de skvetter eller kanskje drømmer. Helt normalt. Og babyer puster veldig lydløst. Husk at krybbedød er ekstremt sjeldent. Et bedre triks for å sjekke er å fukte pekefinger og legge under nesa på babyen. Da kan du kjenne pusten uten å få babyen til å skvette. Anonymous poster hash: a17d5...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå