Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Noen gode ideer?:-) Anonymous poster hash: dca59...8c2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Inviterte besteforeldrene på middag samlet. Kjøpte inn kopper med "min mormor," "min morfar," "min farmor," og "min farfar" på. Pakket inn koppene, og la de på tallerkenene, med navn på. Ba alle pakke opp før middagen ble servert.... ...og ventet på reaksjonene! Anonymous poster hash: 862a7...209
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 gi en gave (en bok om å bli far, for eks, som hinter). Eller gi et kort som han skal selvf. åpne foran deg som står gratulerer, du skal bli pappa.... Eller lage en kake eller cupcakes med motiv baby som hinter det også... Vet ikke om det er gode ideer, bare prøver å hjelpe Anonymous poster hash: 0b854...dfc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Skjønte ikke om det var til far eller hele familie og evt venner.... Anonymous poster hash: 0b854...dfc
Love my kidz Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Til den vordende far pakket jeg inn smokke hehe, til andre sa jeg det bare rett ut at i november kommer det en ny liten tass i familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå