Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg startet på menopur sprøytene for to dager siden. Da var jeg på 3 dag i syklusen. Men første dag var det bare litt blod, mens andre dag var den vanlig og med sterke menssmerter som jeg pleier. Men etter det har det nesten ikke kommet noe blødning. Jeg pleier vanligvis å ha to dager jeg blør en del før det trapper fort ned. Men kan dette komme av hormonene jeg bruker nå? Eller ? Anonymous poster hash: 504d0...b8e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Spør forskrivende lege, ikke ukjente på dib. Anonymous poster hash: 91fa3...455
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Spør forskrivende lege, ikke ukjente på dib. Anonymous poster hash: 91fa3...455 Det kan jo være noen andre som har gått på hormoner kunne dele sin erfaring her da. Anonymous poster hash: 504d0...b8e
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Jeg husker helt ærlig ikke, vet bare jeg brukte det langt senere i syklusen, så var aldri noe kluss med mensen av den grunn. Men sjekk ut pakningsvedlegget, mener det står noe der om blødningsforstyrrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå