Gå til innhold

Hjelp til test - positiv i går, blank i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr dette at jeg har mistet?

Anonymous poster hash: 489fe...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har fått en ødelagt test ? Prøv heller å ta en til.. Hvis den var positiv i går kan jo det være greit å få det bekreftet.. Hadde du mistet ville du nok kanskje blødd litt? 

Anonymous poster hash: ec8fa...6e2
Skrevet

Er det av samme merke du testet med i går? Hos meg var det variasjon på hvilke tester som ga utslag tidlig. Billigstrimlene slo ut positivt 9 dpo, A1 testen var negativ til hele 4 dager etter ikm.

Skrevet

Begge var clearblue. Positiv uten tvil siste 2 dager, og en helt blendahvit i dag....

Skrevet

Hva betyr IKM?

Anonymous poster hash: 7f554...8fc
Skrevet

IKM= ikke kommende mens, altså den dagen du regner med å få menstruasjonen. 1. dag i syklusen:-)

Skrevet

Jeg synes det høres veldig rart ut at hcg nivåene dine har sunket så mye fra en dag til en annen... Men er jo ikke ekspert. Kanskje det er en test som ikke funker. Jeg ville tatt en ny test hvis jeg var deg, evt. dra til legen og få tatt en blodprøve.

Anonymous poster hash: 7f554...8fc
Skrevet

Hadde ville testet med en ny en på morgenurin i morgen.

Hvis de var såpass positive at det ikke var tvil, tror jeg ikke hcg nivået har rukket å synke så lavt på en dag at den ville gitt helt negativt resultat. Hvor tidlig tester du? Kan testen blitt ødelagt, eller være en feilvare? Lykke til med ny test!

Skrevet

Det er større sjanse for å få falsk negativ, at noe er galt med testen, enn at du får to falske positive på rad :) Ville tatt en ny for å berolige :)

Skrevet

En positiv test er mye sikrere enn en negativ. Mest sannsynlig går det bra, men kjøp en ny test

Anonymous poster hash: e21a7...75d

Skrevet

Tusen takk for oppløftende kommentarer jenter.

HI

Skrevet

Jeg opplevde det samme, å var ikke gravid. Men de kan komme av at jeg hadde en sa en måned før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...