Gå til innhold

Pus som har sydd - ta ut stingene idag? *BILDE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi var hos dyrlegen å sydde pus, sa han at hvis det så bra ut etter 12 dager kan vi komme tilbake og ta de ut. Idag har 12 dager gått.

Det er langt til dyrlegen, synes dere dette ser greit ut..? Jeg aner hvordan et "bra" sydd sår skal se ut.... ;)

Anonymous poster hash: da4d5...af5

post-42-80527_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi var hos dyrlegen å sydde pus, sa han at hvis det så bra ut etter 12 dager kan vi komme tilbake og ta de ut. Idag har 12 dager gått.

Det er langt til dyrlegen, synes dere dette ser greit ut..? Jeg aner hvordan et "bra" sydd sår skal se ut.... ;)

Aner IKKE skulle det stå :) hvis dette ser "helt forferdelig ut" venter vi noen dager til før vi drar til dyrlege :)

Skrevet

Tror neppe det er noen krise om de stingene blir klippet. Du kan jo dra i morgen, kanskje?

Anonymous poster hash: 0f80d...7e9

Skrevet

Ser vel bra du dette? Såret verken spriker eller væsker.

...ikke at jeg er noen ekspert.

Anonymous poster hash: eb8e8...439
Skrevet

Væsker ikke nei, bare synes det så så rødt ut på den ene siden, men det er kanskje helt normalt det:)

Skrevet

Væsker ikke nei, bare synes det så så rødt ut på den ene siden, men det er kanskje helt normalt det:)

Igjen, jeg skal ikke påstå å vite sååå mye om dette, men jeg tror ikke det gjør noe om det er litt rødt. Det kan komme av litt hovenhet.

Tror viss du venter for lenge, blir det vondere for pus å ta stingene ut.

Skrevet

Du kan jo bare ta stingene selv, klipp ved siden av knuten og dra ut. Hvis pus er rolig og ikke må få beroligende.

Anonymous poster hash: 8123d...7fc

Skrevet

Min katt så slik ut etter sterilisering. Tok stingene, hos veterinær, etter 14 dager og slapp henne ut da pelsen var begynt å gro litt tilbake

Anonymous poster hash: 616fc...ee2
Skrevet

Takk :) da tror jeg vi tar en tur idag jeg :) hun er en liten rakett av en katt, så dette tror jeg at jeg overlater til dyrlegen, hihi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...