Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Etter jeg fikk mitt første barn så svetter jeg mer under armene, svetten lukter virkelig ikke godt.Jeg har god hygiene, dusjer ofte både morgen og kveld. Dusjer jeg ikke, så vasker jeg godt med såpe og klut.Det er ikke så ille at jeg får våte ringer under armene, men likevel.Trenger noen tips, synes det er helt forferdelig dette her. Anonymous poster hash: baeaa...cc8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Yerka eller aluminiumklorid. Begge skal smøres på etter vask på kvelden og over natten. Svir og klør så må ihvertfall huske å ikke være nybarbert! Jeg svetter mye, men stort sett luktfritt. Disse to holder deg tørr og luktfri Anonymous poster hash: 77dae...160
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Nivea dry gav meg en helt ny verden etter fødsel, fås kjøpt i daglivarehandel. Anonymous poster hash: 323a6...2b7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Yerka eller aluminiumklorid. Begge skal smøres på etter vask på kvelden og over natten. Svir og klør så må ihvertfall huske å ikke være nybarbert! Jeg svetter mye, men stort sett luktfritt. Disse to holder deg tørr og luktfri Anonymous poster hash: 77dae...160 Har samme problemet! Lurer på hvor man får kjøpt dette? Anonymous poster hash: e4c74...12d
catyn Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 aluminiumklorid. får man kjøpt på apotek, men du må spørre etter den, og de ønsker at du skal prøve andre ting først. Den stopper svetteproduksjonen helt, og med tanke på lymfeknuter under armene hadde jeg vært litt forsiktig med den. Jeg har samme problem særlig etter jeg begynte på medisinen LDN. Biotherm har reddet meg, den er mild og behagelig i lukt og det lukter ikke svette får heller ikke ringer på klær. Kjøpes på parfymeri. Den koster litt over 100 lappen, men er drøy og vel verdt penga sine !
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Ja, Stop 24 er det eneste som virker på meg Anonymous poster hash: f4aaa...494
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har begynt å bruke aluminiumklorid etter flere år med voldsom svetting. Og jeg tenker bare: "at jeg ikke prøvde det før!??" Jeg kan faktisk gå med både fargede og ettersittende gensere nå, noe som var utenkelig før. Der jeg kjøpte den sto den fremme i hyllen med andre hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 05743...1a9
Pixy Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Skriver under på aluminiumklorid!! http://aluminiumklorid.no Koster 129kr og du bruker den max to ganger i uken. Null svette!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Biotherm har de beste deodorantene. Jeg synes ingen andre funker. Anonymous poster hash: 5f1c2...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå