Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Altså, om fosteret dør vil det jo ikke formere seg videre. Men du tenker kanskje på om et annet barn av samme mor vil ha risiko for at egne barn dør i fosterlivet? I så fall vil jeg tro at det avhenger fullstendig av hva årsaken til dødsfallet er. Anonymous poster hash: 800dc...a55
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Noen fosterskader er jo pga arvlige sykdomer og tilstander så du kan si ja. Det kan være arvlig. Anonymous poster hash: b6e5d...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har mistet tre ganger, og har en arvelig sykdom som lettere gir blodpropp. Anonymous poster hash: 6e0fd...27f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Takk for svar Så trist med de du har mistet anonym over Så hvis moren til den gravide har fått to dødføte barn så er det kanskje større risiko for at den gravide også mister barnet sitt da. Det er er mulig, men å miste to ganger er ikke mye og kan skyldes mye som ikke er arvelig. Det er kan hende en viss forhøyet risiko, men ikke stor. Anonymous poster hash: b6e5d...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå