Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Herlighet så sprøtt! Når de handler varer for 2000 dollar og betaler 20 liksom. Det er jo helt vilt, fatter ikke at det er lov å bruke så mange kuponger. Anonymous poster hash: 7ce5f...31a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Kunne godt tenkt meg å hatt sånn i Norge. Hadde vært kjempegod på det, tror jeg Anonymous poster hash: a2eb7...8aa
lilyblue Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Åhhh, det virker så kje-de-liiiiig. Tenk all tiden som går med på å planlegge hvert eneste innkjøp, ikke ha muligheten til å velge det brødet/den osten/den shampooen du liker best fordi det er kun DENNE som er gratis.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 hadde det funka sån i norge hadde jeg slutta på jobb asap & levd mye billigere XD Anonymous poster hash: be62d...ca6
Papegøyeblomst Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Det jeg ikke skjønner er hvorfor de absolutt trenger hundrevis av hvert produkt.. 65 bokser majones liksom, - hva med holdbarhetsdato?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Det jeg ikke skjønner er hvorfor de absolutt trenger hundrevis av hvert produkt.. 65 bokser majones liksom, - hva med holdbarhetsdato? Skjønner heller hva de skal med feks 65 bokser majones osv, men noen av de gir mye bort til veldedighet. Men vaskemiddel, tannkrem, tannbørste, barberblad osv skjønner jeg hvorfor de hamstrer. Anonymous poster hash: a2eb7...8aa
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 De virker jo litt tvangslidende en del av dem. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de orker å bruke all fritiden sin på å planlegge dette, når de jo faktisk ikke får de varene de nødvendigvis har BRUK FOR... 85 stk. leppestifter som koster 10 dollar koster nå 30 cent stykket liksom.. jojo, men man trenger dem ikke? Anonymous poster hash: 1bef5...062
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Hadde vært noe for meg elsker en god handel ! Håper vi får noe slikt i Norge . Anonymous poster hash: fa051...c9f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Ut fra det jeg har sett bruker de oppimot 40 timer i uka på kupongsamling og - organisering + handling. Det de i hovedsak kjøper, er latterlige mengder av ukurante produkter eller usunn mat/snacks. Hadde de jobbet 40 timer i uka, istedenfor å bruke disse timene på "couponing", hadde de hatt penger til å kjøpe akkurat det de ville i butikken. Dette hadde jeg ikke giddet å bruke tiden min på, dersom dette hadde vært en mulighet i Norge. Anonymous poster hash: 3d17f...f2b
Pom-mom Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 liker den episoden ded tvillingene jeg de har flere tusen pakker med bleier på lager & ingen av dem har barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå