Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Hvorfor kommer ikke ildet med? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Kan se ut som eksem...?? Anonymous poster hash: 521b3...6f5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Syns det ser ut som atopisk eksem.. Anonymous poster hash: f5f7c...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Hmm. Det virker ikke som det klør eller plager henne, men det er veldig tørt. Igår smurte jeg på litt vanlig fuktighetskrem (alt jeg hadde for øyeblikket), og da ble det ekstremt rødt. Hudfarga igjen idag Hva kan jeg smøre på? Burde hun til legen? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 eksem!! Anonymous poster hash: 924d9...72b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 Men da kommer det store spørsmålet; hva er egentlig eksem? Hva kommer det av? Smittsomt? Hvordan behandles det? Må google litt skjønner jeg. Men syns liksom ikke det ligner så mye på bildene på nett heller, men det er vel de verste eksemplene? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 Hmm. Det virker ikke som det klør eller plager henne, men det er veldig tørt. Igår smurte jeg på litt vanlig fuktighetskrem (alt jeg hadde for øyeblikket), og da ble det ekstremt rødt. Hudfarga igjen idag Hva kan jeg smøre på? Burde hun til legen? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d Min har fått påvist atopisk eksem av hudlege og han ser sånn ut. Han virker heller ikke plaget av det og klør ikke på det. Smør med en fet krem, dersom det ikke blir bedre, bør du få en lege til å se på det..kanskje d må en kraftigere krem til. Anonymous poster hash: f5f7c...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Hmm. Det virker ikke som det klør eller plager henne, men det er veldig tørt. Igår smurte jeg på litt vanlig fuktighetskrem (alt jeg hadde for øyeblikket), og da ble det ekstremt rødt. Hudfarga igjen idag Hva kan jeg smøre på? Burde hun til legen? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d Min har fått påvist atopisk eksem av hudlege og han ser sånn ut. Han virker heller ikke plaget av det og klør ikke på det. Smør med en fet krem, dersom det ikke blir bedre, bør du få en lege til å se på det..kanskje d må en kraftigere krem til. Anonymous poster hash: f5f7c...cd4 Kan jeg bruke sinksalve? Den er vel veldig fet? Eller har du noe bedre å anbefale? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 Hmm. Det virker ikke som det klør eller plager henne, men det er veldig tørt. Igår smurte jeg på litt vanlig fuktighetskrem (alt jeg hadde for øyeblikket), og da ble det ekstremt rødt. Hudfarga igjen idag Hva kan jeg smøre på? Burde hun til legen? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d Min har fått påvist atopisk eksem av hudlege og han ser sånn ut. Han virker heller ikke plaget av det og klør ikke på det. Smør med en fet krem, dersom det ikke blir bedre, bør du få en lege til å se på det..kanskje d må en kraftigere krem til. Anonymous poster hash: f5f7c...cd4 Kan jeg bruke sinksalve? Den er vel veldig fet? Eller har du noe bedre å anbefale? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d Aderma exomega fra apoteket er veldig god. Anonymous poster hash: f5f7c...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 bruk en helt nøytral, parfymefri fet krem.. spør gjerne på apoteket! Hvis det ikke funker bør du ta en tur til legen.. for da kan det hende det skal brukes en kortisonkrem i perioder! jegh ar fått masse gode råd av astma- og allergiforbundet.. de kan du ringe og snakke med! eller sende epost! min gutt har masse eksem.. Anonymous poster hash: 924d9...72b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 Takk:) Skal finne en bedre krem på apoteket. Men kan vi bli kvitt det? Hører så mye vondt om eksem, så håper det ikke er kronisk. Ikke slemt ment hvis dere skjønner hva jeg mener? Har vært heldig med huden til barna hittil, så blir litt stressa jeg nå, etter alt jeg har lest tidligere:s Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Det ser litt ut som psoreasis også. Ta barnet med til legen og få det sjekket. Anonymous poster hash: e5c92...aa2
Shamy Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 Ser ut som atopisk eksem. Jeg var plaget som barn, men vokste det fra meg. Først nå i midten av 20-årene har jeg fått det tilbake dessverre. Bruker en sterk hydrokortison på resept. Ville gått til legen og fått noe fra apoteket som hjelper på atopisk eksem
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Vi skal på helsestasjonen i begynnelsen av april. Greit å vente så lenge? Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Elina Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 Kontakteksem ser det ut som. Går hun med ull ? For jeg får sånn utslett av å bruke diverse ulltyper.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #21 Skrevet 13. mars 2014 Kontakteksem ser det ut som. Går hun med ull ? For jeg får sånn utslett av å bruke diverse ulltyper.Ikke brukt ull på flere uker:/ Anonymous poster hash: 9e8ff...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #22 Skrevet 13. mars 2014 Numulatisk atopisk eksem, det trenger ikke nødvendigvis¨å klø så fælt. Mild steroidsalve reseptfritt, og fet krem ellers, Anonymous poster hash: 28ac5...e63
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #23 Skrevet 13. mars 2014 Jeg tenker enten atopisk eksem eller allergi mot ull. Atopisk pleier vel være i albu ledd og knehaser ol? Bruker hun ull? Min nevø er allergisk mot ull og det ligner veldig. Anonymous poster hash: 5226d...790
mams87 Skrevet 13. mars 2014 #24 Skrevet 13. mars 2014 babyen min ser sånn ut og har atopisk eksem. Ligner veldig i hvertfall..
mams87 Skrevet 13. mars 2014 #25 Skrevet 13. mars 2014 ellers så synes jeg hun er veldig tørr i huden...du bør smøre henne med en god fet krem. Jeg bruker A-derma krem og olje for bad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå