Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Har jeg funnet ut. Høylytte, selvgode, patriotiske og ganske harry. Men alltid sosiale og vennlige vesener. Og begge byene "lider" av mindreverdighetskomplekser ifht. Oslo. Drammen er liksom østlandets Bergen. By nummer to etter Oslo. Bergen er alltid by nummer sånn nasjonalt sett. Hihi. Anonymous poster hash: 83404...8f6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Kan si meg enig i noen av punktene, men kun de 3 første. Sosiale og vennlige, det kommer helt ann på hvem man møter på. Er ikke Bergenser, men synest at Bergen er den flotteste byen Oslo er grå og trist og rekker ikke engang til en 2. plass. Finnes mange andre byer som går Oslo en høy gang. Anonymous poster hash: 64926...eb7
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Hehe, høres ut som om du har møtt kremen av kremen av bergensere. Altså de som raver rundt på Torgallmenningen natt til lørdag, og gjerne med en øl eller to i hånden.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Jeg bor i Drammen, og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Sosiale og vennlige ja. Anonymous poster hash: 8eb6e...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå