Gå til innhold

Norges tre tøffeste utdanninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden kom jeg over ett Tekna blad på et venteværelse, de hadde kåret

1) medisin

2) fysikk

3) fiskehelse

Til de tre tøffeste utdanningene i Norge basert på faglig innhold. Dette blir jo litt subjektivt, men hva mener du er de tøffeste utdanningene?

Anonymous poster hash: 00b07...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo stå noe om hvilket nivå det skal være på utdanningen også. Et halvtårsstudie på blindern i innføring i fysikk er ikke så veldig tøft.

Anonymous poster hash: e7779...e1c
Skrevet

Må jo stå noe om hvilket nivå det skal være på utdanningen også. Et halvtårsstudie på blindern i innføring i fysikk er ikke så veldig tøft. Anonymous poster hash: e7779...e1c

Det stod det ingenting om, men jeg vil anta bachelor og masternivå.

Anonymous poster hash: 00b07...853

Skrevet

Enig i den. Regner vet.med og odont.med under medisin og legger til ingeniør og flygelederutdanning.

Skrevet

Enig i den. Regner vet.med og odont.med under medisin og legger til ingeniør og flygelederutdanning.

Hva vet du om det ;)?

Anonymous poster hash: f7247...8ec

Skrevet

Hva vet du om det ;)?

Anonymous poster hash: f7247...8ec

Fordi jeg gikk et år på NTNU i min tid. Og fordi jeg kjenner meget dyktige mennesker som har fullført disse nevnte studiene og syntes det var beinhardt. 

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Tja, jeg er lege selv og studerte i Tyskland. Det var knalltøft til tider, men tror nok at det finnes flere utdanninger som er mer krevende enn profesjonsstudiet i medisin. F.eks enkelte Siv.ing-utdanninger.

Skrevet

Min mann er flygeleder og jeg lege. Bevares, måtte jobbe hardt begge to under utdanning, men vil tro det finnes verre.

Anonymous poster hash: 02210...553

Skrevet

Spørs jo heeelt hva man har anlegg for. Jeg synes siving-utdannelsen er lekende lett (er ferdig neste år), men hadde slitt masse med sykepleieutdannelsen. 

Anonymous poster hash: 0bcb1...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...