Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Når er det normalt å slutte med barneselskap? Synes selv det er pyton, men har det foreløpig, fordi alle andre har det. Jeg er enslig mor, uten familie og lite venner. Så det blir så styr å få det til, og få hjelp av noen. Bursdagen er selvfølgelig mitt i verste eksamenstid og. Anonymous poster hash: fe6c5...c43
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 min går siste året på barneskole, og her har de bursdagsselskap enda. Men mye mer selvgående De ser film, og man bestiller gjerne pizza, så mindre arbeid heldigvis! Regner med at fra ungdomsskolen blir det enda mindre. Jeg tenker å utstyre poden med penger, så kan han ta ut X-antall kompiser på pizza og kino Anonymous poster hash: fa432...a95
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Så lenge barna selv ønsker det er vanlig her. De som slutter tidligst slutter gjerne når de går i 5.klasse, altså er 10-års dagen siste selskapet med alle av samme kjønn fra klassen. Men det er faktisk ganske mange som aldri slutter, som har barneselskap hele barneskolen og så går over til klassefest på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 1c608...954
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Ut barneskolen når vi var små. Anonymous poster hash: cc9d6...b44
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Når er det normalt å slutte med barneselskap? Synes selv det er pyton, men har det foreløpig, fordi alle andre har det. Jeg er enslig mor, uten familie og lite venner. Så det blir så styr å få det til, og få hjelp av noen. Bursdagen er selvfølgelig mitt i verste eksamenstid og. Anonymous poster hash: fe6c5...c43 Hvor gammel er barnet ditt? Anonymous poster hash: 6de62...99f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har en gutt som ble 12 sist helg. Han ville ikke ha "selskap", men innviterte 3 gode venner på filmkveld Anonymous poster hash: 82a63...6c3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Ha selskap sammen med en klassekompis! Da kan dere feks ha på lekeland eller bowling og så deler dere utgiftene! :-) Det tar lite tid å organisere, kun ca 2 timer så du slipper å gå glipp av mye lesetid. Her går ofte både to og tre sammen og feirer ilag. Dermed får ungene mange kjekke opplevelser sammen. De er ennå (4. Og 6.trinn) like fornøyd til alle typer selskap og her varierer det fra: hjemmebursdag med utelek og grilling i Hagen, hjemmebursdag med film, hjemmebursdag med eget basseng i Hagen,gymsalen på skolen, klatrebursdag, diskobursdag, bowling, kongeparken, Peppes pizza (pizza og film), leos lekeland, kampsportinstituttet, fotballbursdag, ute i skogen på vinteren med refleksløype osv! Anonymous poster hash: 1a870...d03
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Barna hadde barnebursdag med klassevenner frem til de var 11 år. Etter denne alderen har barnet selv fått lov til å arrangere sammenkomster med noen få nære venner om de har ønsket det. F. Eks har de hatt pizza og filmkveld. Fortsatte med familiebursdag frem til de var 18 år men da har barnet måtte være med på å planlegge, pynte, bake kaker, lage mat etc. Barna har da invitert noen venner med til disse dagene om de har ønsket. Anonymous poster hash: 6e412...8d1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Takk for svar. Barnet blir 8 år i mai. Har tenkt på det med å feire sammen med andre. Men er ingen som har bursdag rundt den tiden i klassen. Blir bowlingbursdag i år, så blir jo enkelt. Men egentlig alt for dyrt. Håper at det snart roer seg, og heller bare noen få på kino og pizza eller lignende. Anonymous poster hash: fe6c5...c43
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Her er det absolutt slutt etter tiårsdagen. Anonymous poster hash: d0ad5...988
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 Her fyller kompisen året tidlig i mai, min fyller etter skolestart i august. De vil feire sammen så da gjør vi det. Har selskapet i slutten av mai. Unger bryr seg ikke om hvit lenge før/etter de feirer! :-) Anonymous poster hash: 1a870...d03
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 De slutter da ikke med det. Mens de er små fikser foreldrene selskap med venner fra barnehage og skole. Etter hvert som de blir eldre bestemmer de jo mer selv og noen velger å gå ut og spise med venner, noen velger fest og noen noe annet, men de fleste som har venner fortsetter jo å markere dagen sin til de blir voksne. Min bestemor feiret nylig sin 88 årsdag med å ha to venninner på besøk til middag og kake i tillegg til familieselskap. Anonymous poster hash: 9c712...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå