Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Gutten min ønsker seg fotballkort på tiårsdagen sin, og en perm for å ha alle kortene sine i. Er det for lite å gi? Jeg får dårlig samvittighet bare jeg tenker på det. Hva synes dere? Han blir jo tross alt 10 år. Anonymous poster hash: 885bb...03e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Hvis det er det han ønsker seg bør han få det, selv om det ikke er så veldig dyrt. Anonymous poster hash: d30cf...8b8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Det er tanken som teller.. Men du kan sikkert kjøpe noe småting utenom hvis du føler det blir for lite Anonymous poster hash: b2356...de0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Du kan jo tipse tanter, onkler osv om dette ønsket og så kjøpe noe "flotte" fra dere foreldre? Anonymous poster hash: b21c7...17e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Han ønsker seg ikke noe annet. Men vårsko trenger han. Han ønsker seg DC. Jeg kan jo ta han med sånn at det blir en gave? Sko må han jo ha likevel, så det blir kanskje for dumt. Han er ikke opptatt av merkeklær eller noe sånt. Men når det kommer til sko har han lyst på DC. Anonymous poster hash: 885bb...03e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Jeg hadde gitt han fotballperm og endel kort! Så hadde jeg laget et kort der det stod at han og meg skulle på shoppingtur for å kjøpe DC sko og is! :-) I dagene før hadde jeg nok sagt at DC sko var for dyre og at vi heller fikk kjøpe et vanlig par. Da hadde min blitt ekstra glad når han leste kortet på bursdagen. Anonymous poster hash: 3d30a...6f2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Jeg hadde gitt han fotballperm og endel kort! Så hadde jeg laget et kort der det stod at han og meg skulle på shoppingtur for å kjøpe DC sko og is! :-) I dagene før hadde jeg nok sagt at DC sko var for dyre og at vi heller fikk kjøpe et vanlig par. Da hadde min blitt ekstra glad når han leste kortet på bursdagen.Anonymous poster hash: 3d30a...6f2 oi, så smart. Det enkle er ofte det beste! Takk for svar alle Hi Anonymous poster hash: 885bb...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå