Gå til innhold

Velkommen til loppis-sesong


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rydd boden og bli kvitt alt som bare er i veien av klær og dingser og møbler, ring arrangør og få henta om du ikke har transport. Ikke kast, musikk-korpsene trenger penger om det skal bli noe dreis på 17.maitoget. Følg med og la noen få glede av dine avlagte, fravokste og feilkjøp!

http://www.loppemarked.info/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må det skje i nattens mørke her i huset. Jeg mistenker gubben for å være en hamster.

Her skal ingenting kastes eller gis bort uten tungt overveiende grunner. Derfor så har vi 8 høytalere (2 gigantiske og 6 nesten gigantiske), 20 bokser hylser, 3 dører, 50 cola-glass, 100 farris-glass, 7 kofferter, 6 ryggsekker og gud veit hvor mye annet unyttig som bidrar til 2 smekkfulle boder. Jeg får dilla hver gang han snakker om å rydde i boden. Vi drar alt ut og stapper 99% inn igjen.

 

Så planen nå er å smugle ut en og en ting og kvitte meg med alt skrotet over laaaaaaaang tid. Blir litt bedre når snøen på hytta forsvinner og vi kan kjøre helt inn. Da forsvinner ca 15% av "skrotet", ting som er kjøpt inn for å erstatte tyveriet vi hadde.

Skrevet

Hjertelig velkommen til mig! Undertegnede har et hus fullt av lopper og et inderlig ønske om å klare å kvitte seg med store deler, iallefall... Bill.mrk. finn.no

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Da må det skje i nattens mørke her i huset. Jeg mistenker gubben for å være en hamster.

Her skal ingenting kastes eller gis bort uten tungt overveiende grunner. Derfor så har vi 8 høytalere (2 gigantiske og 6 nesten gigantiske), 20 bokser hylser, 3 dører, 50 cola-glass, 100 farris-glass, 7 kofferter, 6 ryggsekker og gud veit hvor mye annet unyttig som bidrar til 2 smekkfulle boder. Jeg får dilla hver gang han snakker om å rydde i boden. Vi drar alt ut og stapper 99% inn igjen.

 

Så planen nå er å smugle ut en og en ting og kvitte meg med alt skrotet over laaaaaaaang tid. Blir litt bedre når snøen på hytta forsvinner og vi kan kjøre helt inn. Da forsvinner ca 15% av "skrotet", ting som er kjøpt inn for å erstatte tyveriet vi hadde.

 

Ha ha, sånn var mannen min også!

Han roet seg heldigvis etter vi flyttet, da skjønte han at det var på tide å kvitte seg med mye

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg vil, jeg vil, men det var det å få det til :(

 

Jeg har litt hamstertendenser, men er veldig mye bedre nå og har hivd masse. Men nå går det mer på barnepasshjelp enn noe annet..

Skrevet

Da må det skje i nattens mørke her i huset. Jeg mistenker gubben for å være en hamster.

Her skal ingenting kastes eller gis bort uten tungt overveiende grunner. Derfor så har vi 8 høytalere (2 gigantiske og 6 nesten gigantiske), 20 bokser hylser, 3 dører, 50 cola-glass, 100 farris-glass, 7 kofferter, 6 ryggsekker og gud veit hvor mye annet unyttig som bidrar til 2 smekkfulle boder. Jeg får dilla hver gang han snakker om å rydde i boden. Vi drar alt ut og stapper 99% inn igjen.

 

Så planen nå er å smugle ut en og en ting og kvitte meg med alt skrotet over laaaaaaaang tid. Blir litt bedre når snøen på hytta forsvinner og vi kan kjøre helt inn. Da forsvinner ca 15% av "skrotet", ting som er kjøpt inn for å erstatte tyveriet vi hadde.

Mannen min er litt slik han også, noe som er fryktelig slitsomt ettersom jeg er helt motsatt.

Jeg lurte han til å signere på en hjemmemekka kontrakt i et svakt øyeblikk. På den står det at for hver ting han tar med inn i huset, så går en annen ting ut. Dvs kjøper han seg feks en ny tskjorte, så kaster jeg en av hans gamle neste dag. Den eneste tingen han får lov til å fylle opp er vinkjelleren :)

Skrevet

 

Mannen min er litt slik han også, noe som er fryktelig slitsomt ettersom jeg er helt motsatt.

Jeg lurte han til å signere på en hjemmemekka kontrakt i et svakt øyeblikk. På den står det at for hver ting han tar med inn i huset, så går en annen ting ut. Dvs kjøper han seg feks en ny tskjorte, så kaster jeg en av hans gamle neste dag. Den eneste tingen han får lov til å fylle opp er vinboden :)

 

Men ekt så har du kontraktsført at du kan tømme vinboden også da! Genialt :D

Skrevet

Men ekt så har du kontraktsført at du kan tømme vinboden også da! Genialt :D

Det stemmer forsåvidt, jeg har bare aldri tenkt på det på den måten før :)

Skrevet

Da må det skje i nattens mørke her i huset. Jeg mistenker gubben for å være en hamster.

Her skal ingenting kastes eller gis bort uten tungt overveiende grunner. Derfor så har vi 8 høytalere (2 gigantiske og 6 nesten gigantiske), 20 bokser hylser, 3 dører, 50 cola-glass, 100 farris-glass, 7 kofferter, 6 ryggsekker og gud veit hvor mye annet unyttig som bidrar til 2 smekkfulle boder. Jeg får dilla hver gang han snakker om å rydde i boden. Vi drar alt ut og stapper 99% inn igjen.

 

Så planen nå er å smugle ut en og en ting og kvitte meg med alt skrotet over laaaaaaaang tid. Blir litt bedre når snøen på hytta forsvinner og vi kan kjøre helt inn. Da forsvinner ca 15% av "skrotet", ting som er kjøpt inn for å erstatte tyveriet vi hadde.

 

Hamstertendenser på far i huset og ja, alt som kastes eller legges ut på finn må ha en forklaring, det kan jo hende vi får bruk for det. F.eks gamle kjelene som ikke duger på induksjon en eller annen gang.... kommer det fra mannen som kun lager mat når mor er ute av huset. 

 

Ser her at det er enda en god grunn til å ta lappen, da kan jeg smugle skrot i bilen etter mørkets frambrudd og pælme det på Grønmo eller gi det til fretex på vei til/fra jobben. 

Skrevet

Hjertelig velkommen til mig! Undertegnede har et hus fullt av lopper og et inderlig ønske om å klare å kvitte seg med store deler, iallefall... Bill.mrk. finn.no

Send meg link da :)

Skrevet

 

Hamstertendenser på far i huset og ja, alt som kastes eller legges ut på finn må ha en forklaring, det kan jo hende vi får bruk for det. F.eks gamle kjelene som ikke duger på induksjon en eller annen gang.... kommer det fra mannen som kun lager mat når mor er ute av huset. 

 

Ser her at det er enda en god grunn til å ta lappen, da kan jeg smugle skrot i bilen etter mørkets frambrudd og pælme det på Grønmo eller gi det til fretex på vei til/fra jobben.

 

Hvis skrotet er brukanes så tror jeg gis bort mot avhenting på finn funker bra. Passe på når han ikke er hjemme ;)
Skrevet

 

Hjertelig velkommen til mig! Undertegnede har et hus fullt av lopper og et inderlig ønske om å klare å kvitte seg med store deler, iallefall... Bill.mrk. finn.no

Send meg link da :)

 

OH yes. Når jeg bare kommer meg så langt ha ha. Noe spesielt du er på utkikk etter?

Skrevet

 

 

Hjertelig velkommen til mig! Undertegnede har et hus fullt av lopper og et inderlig ønske om å klare å kvitte seg med store deler, iallefall... Bill.mrk. finn.no

Send meg link da :)

 

OH yes. Når jeg bare kommer meg så langt ha ha. Noe spesielt du er på utkikk etter?

 

Kan du ikke ta med tilhenger neste gang du kommer til byen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...