Isola&Lille+julegave Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 http://www.nrk.no/ytring/et-ran-av-mine-barns-tid-med-meg-1.11600497
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Som mann er det absolutt et ran av tid med ungene når skillsmissen er et faktum og kona kan slå i bordet med at hun har vært hjemme med barna så så lenge. Da er hun såkalt primæromsorgsgiver og vil med all sannsynlighet få hovedomsorgen for ungene. Og når hun ikke har jobbet så skal samfunnet stille opp med overgangsstønad, utvidet barnetrygd, stønad til barnehage og bostøtte. Hvem betaler for det? At kvinner går hjemme er et tap for far og det er et tap for samfunnet. Anonymous poster hash: 3df46...c90
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Er hjemme pga mye plaging på skoleveien som gjorde at barnet vårt fikk skolevegring. Skolen tok det opp med klassen men det ble ingen bedring. Barnet vårt kom over problemet når mor var hjemme med trøst slik forfatteren sier i artikkelen. Men 100% ærlig jeg savner å kunne være på jobb og ha inntekt, ikke minst slippe å være sjefs megga som kommer gående for å se at alt er bra. Skolen og andre foreldre er veldig takknemlig, det var ingen annen måte å takle det på at det plutselig dukker opp en voksen som ser hva som skjer. Lever ikke akkurat feminist drømmen min : ) men ser verdien i at barnas ve og vel teller mer enn meg akkurat nå. Har heldigvis en mann som er enig det gjør jo alt mye lettere når jeg har en skulder å gråte på om kvelden, buuhuuu vil jobbe tjene masse penger, dra på weekend tur med venninner buuhuuu. Anonymous poster hash: 2710b...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå