Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Barnet mitt har vært syk i en uke nå. Har hatt høy feber, halsbetennelse og mye snørr. Han er nå feberfri på andre døgnet og er i fin form, bare litt snørr og hoste på dagen. Men nå på natten, så hoster han så veldig. Han våkner av hostingen og bruker lang tid på å sovne igjen. Han er som sagt i fin form ellers, er bare denne hostingen som sitte i. Han har vært hjemme fra bhg siden torsdag sist uke. Ville dere holdt han hjemme i morgen også? Eller latt han prøve seg i bhg? Synes det er så vanskelig.. Anonymous poster hash: efd31...6d4
Line-mamma til to herlige Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 du må føle på det selv. men er almenntilstand fin å han er feberfri hadde jeg nok prøvd bhg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå