Gå til innhold

Barnehage eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt har vært syk i en uke nå. Har hatt høy feber, halsbetennelse og mye snørr. Han er nå feberfri på andre døgnet og er i fin form, bare litt snørr og hoste på dagen. Men nå på natten, så hoster han så veldig. Han våkner av hostingen og bruker lang tid på å sovne igjen.

 

Han er som sagt i fin form ellers, er bare denne hostingen som sitte i. Han har vært hjemme fra bhg siden torsdag sist uke.

 

Ville dere holdt han hjemme i morgen også? Eller latt han prøve seg i bhg? Synes det er så vanskelig..

 

Anonymous poster hash: efd31...6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må føle på det selv.

men er almenntilstand fin å han er feberfri hadde

jeg nok prøvd bhg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...