Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Siste halve året har jeg ikke vært helt meg selv. Sover dårlig og er mye trøtt. Lite energi, lav matlyst og mye små forkjølet. Hodepine og uklart syn. Siste ukene våkner jeg med gjenklistrede øyne, det svir, men verken saltvann eller øyedråper hjelper. Er blålig under øynene. Jeg er mye i dårlig humør, eller kanskje mer likegyldig, og utsetter alt. Vondt i musklene og blir ikke bedre. Er som å være sammenhengende forkjøla.... Skal bestille legetime, men kanskje noen her har noen råd eller tips. Anonymous poster hash: f3200...86e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Lurt med en legesjekk Be om å få utvidede blodprøver hos legen. Han tester sikkert "vanlige" ting som jern og B12, men få også til å sjekke kobber og sink, D-vitamin, m.m. Hormonprøver regner jeg med at han sjekker uansett (stoffskifte). Symptomene dine kan være tegn på mye forskjellig (trenger ikke være noe farlig). Både kobberubalanse og D-vitaminmangel kan gi de fleste symptomene du forteller om. Anonymous poster hash: 53808...075
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Lurt med en legesjekk Be om å få utvidede blodprøver hos legen. Han tester sikkert "vanlige" ting som jern og B12, men få også til å sjekke kobber og sink, D-vitamin, m.m. Hormonprøver regner jeg med at han sjekker uansett (stoffskifte). Symptomene dine kan være tegn på mye forskjellig (trenger ikke være noe farlig).Både kobberubalanse og D-vitaminmangel kan gi de fleste symptomene du forteller om. Anonymous poster hash: 53808...075 Takk for svar. Hadde ikke tenkt på D-vitaminmangel. Det kan det være. Skriver ned det du skrev og tar med til legen så han får sjekket det. Tusen takk! HI Anonymous poster hash: f3200...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå