Gå til innhold

Finnes det bøker om mental forberedelse til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter bøker om mental forberedelse før fødsel og om diverse pusteteknikker osv som kan hjelpe til.

Hadde en stangerende og hard fødsel sist gang, og vil gjerne forberede meg mest mulig på best måte denne gangen.

Har tenkt på noe ala Lamaze og har veldig lyst til å ta kurs, men dessverre er ikke det å oppdrive i mange mils omkrets fra her jeg bor, Så derfor skal jeg prøve å få til dette på egenhånd.

Tar imot alt av tips jeg kan få :D

Anonymous poster hash: 21197...781
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste "hypnobirth" , finnes på bla amazon. Fikk hjelp til pusteteknikker og visualiseringsøvelser slikat fødselen ble hakket mer levelig enn den med førstemann.

Du får jo også nettutgaver av hypnosekurs for fødsler. Men for meg handlet det om å være litt realistisk og ville heller lære meg å takle fødselen, enn å tro at det går an å puste bort smertene...

Skrevet

Prøv Lamazeboken Fødsel uten smerte

Anonymous poster hash: 4f7c9...7a1

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale gravidyoga! Dette har hjulpet meg i gjennom tre fødsler. Det var jordmor som anbefalte dette. Hun sa at hun kunne se hvem som hadde deltatt på gravidyoga ved fødsel.

Anonymous poster hash: efcc0...56e

Skrevet

Føda utan redsla. Dette ble skikkelig svorsk, men i alle fall, den kan du kjøpe på cdon.no

Anonymous poster hash: 12445...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...